Kanskje jeg blir å sjekke ut herfra også

Fikk egentlig ikke så mye svar idag.. hadde mye smerter i høyre lyske i går med stråling i skulder og legg, så legen var sikker på at det var det var svangerskap utenfor livmoren så ble sendt på sykehuset for ultralyd. Etter mine beregninger er jeg 5+5 idag, men litt usikkert da jeg har litt uregelmessig mens nå når jeg ammer.. men de såg ingenting i livmor bare en fortykket slimhinne, men heller ingenting i eggstokker eller rundt, men jeg hadde litt væske i buken da.. så tok hcg prøver og skal tilbake fredag for nye prøver og ultralyd. Om smertene kommer tilbake skal jeg rett på legevakten. Men har nesten ikke hatt noe spotting i dag da! Par flekker bare:)

Hvordan har det gått med deg i dag?

Her ligger jeg på sykehus og venter på operasjon.. er nokk svangerskap utenfor livmor her, så da flytter jeg ut herifra..

Ånei, så fælt! Men godt det blir tatt på alvor og undersøkt. Du har kanskje hatt mye smerter da. Krysser fingrene for at spiren sitter på riktig plass neste gang!

Ånei, så fælt! Men godt det blir tatt på alvor og undersøkt. Du har kanskje hatt mye smerter da. Krysser fingrene for at spiren sitter på riktig plass neste gang!

Har ingen smerter nå, men hadde tirsdag.. nå småblør jeg bare litt.. tusen takk, satser på det samme!

Huff frykter det samme her...eller MA...men får ikke noe avklaring før mandag :sorry: fortsatt brun utflod her...

Huff! Skikkelig kjedelig å gå så lenge i uvisshet.. jeg gikk bare 2-3 dager, men syntes det var lenge nokk:sorry: du tok ny hcg i dag? Fått svar på den? Min første var på 5000, vet ikke hva den andre var..

Huff! Skikkelig kjedelig å gå så lenge i uvisshet.. jeg gikk bare 2-3 dager, men syntes det var lenge nokk:sorry: du tok ny hcg i dag? Fått svar på den? Min første var på 5000, vet ikke hva den andre var..

Tok ny hCG i dag ja. Prøven på tirsdag var på 269...er jo ulidelig lite, så noe er galt...skjønner bare ikke hvorfor kroppen ikke fikser opp i det selv når det er så lavt. Føler jeg går på veggen snart...:sorry:

Tok ny hCG i dag ja. Prøven på tirsdag var på 269...er jo ulidelig lite, så noe er galt...skjønner bare ikke hvorfor kroppen ikke fikser opp i det selv når det er så lavt. Føler jeg går på veggen snart...:sorry:

Huff, det var lavt ja, men det er jo ikke umulig at det går rette veien fordi da:) men tenker du det er best å forberede seg på det verste? Eller greier du å ha ett lite håp?

Huff, det var lavt ja, men det er jo ikke umulig at det går rette veien fordi da:) men tenker du det er best å forberede seg på det verste? Eller greier du å ha ett lite håp?

Nei, nå forbereder jeg meg på det værste. Har egentlig ikke noe håp, derfor det er så ulidelig å vente så lenge også...3 dager til virker som 3 år:bag:

Nei, nå forbereder jeg meg på det værste. Har egentlig ikke noe håp, derfor det er så ulidelig å vente så lenge også...3 dager til virker som 3 år:bag:

Ja, forstår deg godt:hungover: håper virkelig at du får gode nyheter på mandag! Har vært vell mange som har mistet her inne synes jeg:sorry:

Back
Topp