Kanskje flytter jeg inn igjen - kanskje ikke..

En nest siste test.. kanskje i kveld før j får blodprøvesvar i morgen! :Heartpink
 

Vedlegg

  • C7FBC65B-A045-466C-8AA2-8ABD7B29CF2D.jpeg
    C7FBC65B-A045-466C-8AA2-8ABD7B29CF2D.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 44
Blodprøve 2, er på 294 - blodprøve 1 var 169.

Satser på at alt er normalt, og bare at stigningen i hcg går litt tregt.:Heartbigred
 
Last edited:
Så deilig med stigning og velkommen tilbake :D

Takk:) :Heartpink jeg satser på en tidlig ul ila neste uke, uke 6 starter søndag. Privat er en mulighet, men jeg håper j kan spare den private og bli henvist offentlig. Fastlege skal ringe meg ila dagen.
 
Takk:) :Heartpink jeg satser på en tidlig ul ila neste uke, uke 6 starter søndag. Privat er en mulighet, men jeg håper j kan spare den private og bli henvist offentlig. Fastlege skal ringe meg ila dagen.

Gratulerer så masse!! Håper du får en tul, det betrygger veldig!
Testene dine såg gode ut, så jeg krysser fingrene for at alt står bra til :Heartred
 
Gratulerer så masse!! Håper du får en tul, det betrygger veldig!
Testene dine såg gode ut, så jeg krysser fingrene for at alt står bra til :Heartred

Ja, en strimmeltest i dag tidlig, var også sterkere enn gårsdagens:) takk!!! Får j ikke tul så bestiller j det privat.. j syns d er greit etter litt snodig start:)
 
Ja, en strimmeltest i dag tidlig, var også sterkere enn gårsdagens:) takk!!! Får j ikke tul så bestiller j det privat.. j syns d er greit etter litt snodig start:)
Det skjønner jeg godt:) håper du får det offentlig:)
 
Ja, en strimmeltest i dag tidlig, var også sterkere enn gårsdagens:) takk!!! Får j ikke tul så bestiller j det privat.. j syns d er greit etter litt snodig start:)

Ja det er noe eget med den bekreftelsen ;)
Jeg har hatt fire barn uten tul, og følte ikke behovet da. Men etter det gikk galt tidlig i fjor kjente jeg denne gangen at jeg måtte ha en for å fysisk se et hjerte slå. Såå roet jeg meg etterpå. Jeg har veldig trua siden testene dine stiger ;)
 
Ja det er noe eget med den bekreftelsen ;)
Jeg har hatt fire barn uten tul, og følte ikke behovet da. Men etter det gikk galt tidlig i fjor kjente jeg denne gangen at jeg måtte ha en for å fysisk se et hjerte slå. Såå roet jeg meg etterpå. Jeg har veldig trua siden testene dine stiger ;)

Ikke sant! Blir usikker/nysgjerrig/spent når det har vært en litt snodig start.. snakket m lege nå som syns jeg kunne komme å ta hcg blodprøve en dag til. Støttet UL undersøkelse. Så j får ikke roa i meg før j har vært til undersøkelse tror j.. :sorry::Heartblue
 
Back
Topp