Kanskje flytter jeg inn igjen - kanskje ikke..

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
1AFA90F7-5E14-4E1B-95F8-7ED6E1955B0F.jpeg 9A996690-05B7-4B53-9803-60E648952FDA.jpeg Siste tre dager øverste bilde, nederste test på det bildet er i dag. Så den er jo faktisk sterkere..

Nederste bilde er fra IKM forrige søndag og øverste er fra lørdag.

Tatt hcg blodprøve i dag!
Blødde jo fra mandag-torsdag. Så jeg vil gjerne ha klarhet i hva som skjer i kroppen:)..
 
Se der ja:) krysser fingrene for at det går bra og at du kommer tilbake her :)
 
Det hadde vært en solkskinnshistorie!:) Hvor langt skal du være på vei?
 
Takk, jeg skulle så gjerne hatt hcg svaret nå!! Får d i morgen, og ny prøve Tas onsdag, så jeg lever i det uvisse til torsdag :yuck::shy:
 
Hcg var 169 på 21/22 dpo! I lavre sjiktet, men innenfor normalen.

Veldig murring i korsryggen i går og i dag. Det må da være svangerskap relatert??

Ny hcg prøve i morgen. Seigpining d her..
 
Helt grusomt å måtte vente sånn uten å vite ❤️ krysser fingrene for at det løser seg for deg!
 
Usikre dager, men «skikkelig» murring rygg to siste kvelder, noe stikk/unormale følelser i underlivet, og i dag sterkere test ! Mååå være stigning på blodprøve i dag. Uvel i dag og.
 

Vedlegg

  • FB98DBCC-BAA3-4F87-8072-E05CAE4E2041.jpeg
    FB98DBCC-BAA3-4F87-8072-E05CAE4E2041.jpeg
    29,7 KB · Visninger: 51
Krysser fingrene ❤️
 
Usikre dager, men «skikkelig» murring rygg to siste kvelder, noe stikk/unormale følelser i underlivet, og i dag sterkere test ! Mååå være stigning på blodprøve i dag. Uvel i dag og.

Du har jo fin stigning på testene dine!! Krysser fingrene for at dette går bra❤️
 
Back
Topp