kanskje ett tips?

Jessjess

Elsker forumet
Har lest på forskjellige forum her, blant annet på januar og februar forumet om at det er mange av de små søte som er født som ikke faller til ro i sengen sin! Det er mange av babyene som ikke roer seg før de er i morens armer og ett tips for dette var å ha "kosen" til babyen, eller ett plagg fra moren i sengen med oss i noen uker før småen blir født, for da kan babyen ha den i sengen med seg og kjenne lukten vår ^^ det skal visst gjøre at de søte små sovner og sover bedre ^^

Kanskje noen av dere med barn fra før kan bekrefte, avkrefte dette? =)

Ja, det er jo ofte sant, men ikke prøvd trikset. Snuppa var nå slik til tider. Sovna godt i senga vår inntil meg, men med en gang jeg skulle ta henne over i senga si, så ble det bræling. Er jo logisk det :)

Kan jo vært lurt å prøve.. Ha et teppe e.l i senga med oss en stund før de kommer??

Jeg har ikke gidd mine en spesiell ting i fare for at dette er en kos de blir avhengige av. Men alle mine har sovet godt i sin seng. Tok utav for mating og la tilbake. Mine lå innpakka i teppe og lagde en liten krok med en dyne over og på siden av hodet så det ikke var så åpent rundt de. Når de våkna for mat ble de løfta bort innpakka i teppet, så når de da kom tilbake i senga var de fremdeles pakka inn og varm og god...

Begge jentene her har koseklut som jeg hadde i sengen min noen dager først og begge er avhengig av kosen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hadde saueskinn i sengen til gutten når han sov i sprinkelseng. Et par uker før han ble født sov eg på saueskinnet. Vet ikke om det er grunnen til at han sov godt i sengen sin, men kommer til å kjøre samme rutine med neste :)

Sniker fra juni 12.

Her hjalp ikke å ha kosen i senga sammen med oss før hu ble født. Men ha den litt over ansiktet, ikke over nese å sånn da, da forbinder babyen kosen med mamma :-)
Det funka:-)

Vi hadde ikkje det med storebror, men tenkte å se ann om eg må gjøre det med lillebror.. er jo et Supert tips :D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg la den t-skjorta jeg hadde sovet i den siste uka før fødsel oppi senga sammen med storebror. Han sov veldig godt i senga si, han :)

Edit: Den lukta jo ikke GODT eller nyvaska akkurat, men den lukta mamma, hehehe ;)

Back
Topp