Kanskje et dumt spm.. smågodt

Hehe vanskelig. Tenker vel at de ville stengt salget om det var smittefare. Men skjønner ikke hvorfor de ikke kunne gjort som med nøtter. Sånn man kan dra i en spak, for da vil jo kun smitten evt sitte på spaken. Ikke noe hosting oppi godteriet. Jeg droppet forøvrig til å kjøpe.
Ser poenget ditt, men hostes det virkelig mye oppi smågodtet når man plukker...?
 
Smågodtsalget (i løsvekt) ble vel stoppet i en periode. Men så fant de vel ut at viruset ikke smitter via mat, derfor fikk de starte salget igjen. Har ingen kilder på dette, men fikk høre det fra en butikkansatt :happy:
Jeg kjøper og spiser smågodt - litt for ofte kanskje :hilarious:
 
Sniker
Til dere som anbefaler europris. Her må man iallefall spørre om å få kjøpe hele bokser nå :)
 
Sniker..
Her i huset handler gubben smågodt og settet det i 4-5 dages "karantene" :laughing002
Vet ikke hvor mye effekt dette har, men har jo hørt at viruse bare overlever 3 dager uten menneskevert :hilarious:
Men tror i utgangspunktet det skal være ganske trygt også, er jo under lokk og får jo ha tillit til at folk ikke hoster ned i boksene :wtf:
 
Mannen min har jobbet på bensinstasjon og sett hva folk gjør med smågodtet. Han spiser aldri smågodt som følge. Corona eller ei. Han vet hva folk har gjort nedi de boksene, så han kjøper kun hel og uåpnet boks om han skal ha smågodt. Så det er slettes ikke kun skjeen som er problemet! Folk piller seg jo i nesen og tar rett nedi med hendene o.l.
 
Mannen min har jobbet på bensinstasjon og sett hva folk gjør med smågodtet. Han spiser aldri smågodt som følge. Corona eller ei. Han vet hva folk har gjort nedi de boksene, så han kjøper kun hel og uåpnet boks om han skal ha smågodt. Så det er slettes ikke kun skjeen som er problemet! Folk piller seg jo i nesen og tar rett nedi med hendene o.l.
Jobbet på Kiwi noen år mens jeg studerte; jeg kan ikke si jeg opplevde å se så mye slik.
Kanskje bare ålreite folk oppi bygda her ;)
 
Back
Topp