Kanskje en bursdagsgave..?

Lehne

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Jeg har bursdag i dag, og jeg håper egentlig at snuppa kommer i løpet av dagen... Selv om jeg egentlig også vil hun skal ha sin egen dag... ;-)

Jeg hadde ikke trodd jeg skulle bli så utålmodig med tredje barnet som kommer etter termin.. Er jo bare tre dager over så langt.

Gratulere så masse me dagen, krysser fingrene for at lille kommer snart :) Overtid er og blir kjedelig, så fremt man ikke ønsker det av diverse grunner :)
Holder på å bli utålmodig her og, men fortsatt noen uker igjen.. Hehe :p

Gratulerer med dagen! Får krysse fingrene for at hun kommer om ikke så altfor lenge. Overtid er virkelig kjedelig. Håper eg slipper det

Hurra for deg!:D du får finna fram ananasen te dessert/kveldskos.. So fikse du mini rett øve midnatt!;)

Gratulerer med dagen:-) satser på at babyen kommer snart - kjedelig å gå overtid;-)

Gratulerer med dagen :) her blei storesøster født på pappaen sin bursdag, og det er egentlig bare stas :)

Jeg har bursdag i dag, og jeg håper egentlig at snuppa kommer i løpet av dagen... Selv om jeg egentlig også vil hun skal ha sin egen dag... ;-)

Jeg hadde ikke trodd jeg skulle bli så utålmodig med tredje barnet som kommer etter termin.. Er jo bare tre dager over så langt.
Man blir uansett utålmodig når man går over termin... ;)

Takk for gratulasjonene :-) det hjelper på!

Dagen ble feiret med et forsøk på fødepizza ;-)
Ble god den, men tviler på at det har så mye effekt... ;-)

Du får klø litt på gubben i kveld då.. ;) du har jo tross alt bursdag litt te!!;)

Back
Topp