Kanskje dumt? Men for godt til å la vær!

Christine88

Elsker forumet
Idag ble vi oppringt av svigerfar som tipset oss om at en kjøkkenforretning i nærområde hadde salg på utstillinger. De skulle ut FORT, og han trodde vi ville like ett som stod der.
Vi tok turen opp for å se, og jammen var ikke kjøkkenet helt fantastisk, det var ett Mørekjøkken, og den fabrikken har også blitt konkurs, derfor var det enda billigere[:D][:D][:D]

Det hadde ikke skap helt opp til taket som jeg ønsket, men det var så billig at vi måtte bare slå til. Vi har heller ikke noe sted å sette det inn enda. Iom at vi skal på visning i morgen, og bare håper så inderlig at vi får det rekkehuset:P
Men som selgeren der sa, om vi ikke får brukt det, så kan vi selge det igjen, MED fortjeneste!
Såå, over til prisen; det hadde kostet 85.000 kroner, mens vi får det til 7.500![:-][:-] Det er jo helt latterlig! Da er det med vifte med avsug også, som er integrert i hele greia.

Nå må vi bare få ett sted vi kan pusse opp!

trodde med en gang det var en Ghost historie du kom med [8D]

Men sallan så bra da!! SKulle vært i nærheten av her den butikken jah! Damn! [:D]

ORIGINAL: Marie__

wow for eit kupp da

må legge ut bilde når du kan[;)]

[:D][:D]

En trenger ikke alltid å gjøre ting i riktig rekkefølge[:D]

Heldige dere har vært!

Gleder meg til bilde[:)]

Oi, så heldige dere er da!! Butikken vi handler kjøkkenet vårt hos har vært forhandler av Mørekjøkken, og de var litt lei seg for at de ikke kan tilby det lenger tror jeg. 

wow for eit kupp da

Åååååh!!! Vi kan GJERNE kjøpe det av dere [8D][8D][8D] Skal pusse opp kjøkkenet nemlig[:D]

wow for eit kupp da

Wow det var litt av et kupp

ORIGINAL: *ÅsLe*

wow for eit kupp da

[:D][:D]

Så heldige dere er[:D][:D]
Litt av et kupp[:D]

Ja, vi har vært veldig heldige! I dag har vi hatt visning på leiligheten også, prisantydningen var på 1.390.000, og taksten på 1.400.000, og vi har fått inn bud på 1.460.000[:D][:D][:D][:D][:D] Herregud jeg er så glad!! Og i tillegg var det ei som ringte megleren for å høre om hvordan budskjemaet skulle fylles ut. Så det kan hende det blir budrunde i morgen. Blir helt uvel av det her jeg[&:]

Oih..oih.. ut og kjøp flaxlodd.. er en stund igjen til midnatt...
Så bra da... Grattis med kjøkken og solgt hus

Back
Topp