kanskje de...

~Lisbeth83~

Forumet er livet
...skal fikse serveren nå...
dette står på framsiden:
Forum-kunngjøring
Kjære alle brukere av forumet! -- 01.07.2005 6:00:00
Søndag 29.01.2006 vil forumet til tider være utilgjengelig på grunn av oppdateringer. Vi beklager dette.

Får håpe det endelig blir orden da, hmm en dag uten BV, åsse skal detta gå?? he he[:D]

Høres herlig ut!!!

endelig kanskje de får gjort noe sånn at det funker litt oftere her inne! Blir jo helt sprø når det ikke går an å komme inn!

m

ORIGINAL: nettemor

Får håpe det endelig blir orden da, hmm en dag uten BV, åsse skal detta gå?? he he[:D]

kanskje vi skal gå ut å få luft[:D]
før vi råtner her vi sitter

he he ja det var en lur ide, skal prøve det jeg [:D][:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: emilies mamma

ORIGINAL: Lisbeth83

Ikke dumt det nei.
Passe på å gjøre masse fornuftig på søndag så har vi god samvittighet når mandagen kommer å BV forhåpentligvis er oppe på beina igjen[:)]

ja vi får se på søndag...
om jeg ikke sitter fremfor dataen uansett...hehe
ser for meg sitter å prøver å prøver å komme meg inn på bv...
banner å står i...like før jeg hiver pcen i golvet...[:@][:@]

ja har ikke vært dumt om den har streika en stund egentlig da[:D]
har blitt ett helt nytt hus ivertfall[;)]

det var en god idé[:D]
kanskje vi skulle foreslå det for admin og gjengen[8|]

hehehehe[:D][:D]
*ler*

det får vi legge frem som et forslag tror jeg he he, kanskje jeg får gjort ordentlig arbeid huset

ORIGINAL: emilies mamma

Sånn sett skulle BV vært nede en dag i uka så kunne man tatt et skikkleig ryddesjau da!!! å satt seg ned foran dataen med god samtivvighet resten av uka før neste "ryddedag" kom[:D][:D][:D][8D]

Å herregud.. Dere må for all del ikke komme med et sånn forslag!! Da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre[:o]

sukk..[&o] signerer denne jeg..

Back
Topp