Kankje derfor vi ikke har fått det til..?

smurfen

Elsker forumet
Vi prøver fortsatt, men ingen spire enda, prøvd siden september -05.
Har tatt blodprøver og innvendig UL. Prøvene viste at alt var bra med meg. Og derfor har jeg ikke egentlig skjønt hvorfor det ikke har skjedd noe enda. Samboeren min har jo gjort en annen gravid før ( hun tok abort, heldigvis ) Så alt burde være i orden med svømmerne hans.
For en uke siden var han hos en slags akkupunktør/ homopat eller hva det var.. veldig flink hverfall.. Han var der pga. andre problemer, men han sa vi prøvde å få barn. Og hun sa at det var kanskje ikke lett siden han manglet så mye vitaminer og mineraler. Så hun sa istede for å ta en haug av tabletter så skulle han kjøpe noe som heter Intra, som innholder bla. 36% frukt juice. Et kosttilskudd konsentrat av hvit druesaft og bataniske ekstrakter. Den innholdt visst alt han trengte. I tilegg kunne han ta 3 GRAM C vitamin!! ( synes det var mye ) i en ukes tid.
Kanskje dette hjelper[:D] Men leste at sædcellene som kommer ut, blir produsert i løpet av de siste 2-3 mnd. Og for 2-3 mnd siden var kanskje ikke helsa hans på topp. Så kankje om 2-3 mnd vil svømmerne hans være bedre! Håper på det beste hvertfall!!

Lykke til til alle prøvere! Snart er det vår tur[;)]
 
Lykke til, nå klaffer det [:D]
Grattis med 100 innlegg.
 
he he... takk takk [:D]


ORIGINAL: lillevenn

Lykke til, nå klaffer det [:D]
Grattis med 100 innlegg.
 
Back
Topp