Kanin hjelp!!!

Puffen

Elsker forumet
Vi har fått kanin. Det vil si vi har en kanin som sitter utenfor hos oss under tillhengeren. Den har sittet der i hele dag, men nå begynner jeg å bli litt bekymret for den.

Jeg tenkte at hvis den er vant til å være i bur og den nå er løs så vil den ha problemer om en hund eller katt prøver å gå løs på den.

Jeg har gitt den pære og det her den spist. Tenkte der var fuktig og litt mat. Har funnet en kanin side der det står at de faktisk spiser pærer.

De kaninene jeg har sett får vann i en sånn drikke flaske som henger i bur, men går det ved en vannskål?

Bør jeg ta den inn for natten og henge opp plakater i nær området i morgen?

HJELP...........!!!!!!!!!!!

Hvis du har muligheten til det ville jeg tatt den med inn. Det er jo ikke sikkert den er vant til å være ute når det er kaldt, og den kan garantert ikke å forsvare seg hvis noen andre dyr skulle finne den.

De greier vel å drikke av skål hvis de er tørste nok!

hadde jo vært kjempebra om du har sjangs til å ta den inn.. det er sikkert en liten gutt eller jente et sted som er kjempebekymret for den...

ORIGINAL: Fru Nupp

ORIGINAL: MorraTeFreja

Sett på stekeovnen.....[8D]

sorry........[&o][;)]
[8D]

Mye bedre på grill. Blir lett så tørr i steikeovnen[8D]

ORIGINAL: valentinesbaby

hadde jo vært kjempebra om du har sjangs til å ta den inn.. det er sikkert en liten gutt eller jente et sted som er kjempebekymret for den...

Det går fint ann å gi den vann i skål. Det som er praktisk med flaske er at da sparker de ikke så mye drit i dem, også er det ingen fare for velt. [:)] Kaninen kan spise det meste av grøntfor, brød ++ Men, ikke gi den kål. Vet det høres rart ut, men de kan faktisk bli forgiftet av kål... [&:]

Kom på en ting til.. Kaniner løper sjeldent langt hjemmefra. Så har en av naboene dine kanin?
Jeg hadde kaninoppdrett når jeg bodde hjemme, og der hadde jeg 2 kaniner som hoppet fritt rundt, de gikk aldri ut av hagen vår [:)]

ORIGINAL: snartpappaigjen?

ORIGINAL: Fru Nupp

Sett på stekeovnen.....[8D]

sorry........[&o][;)]
[8D]

Mye bedre på grill. Blir lett så tørr i steikeovnen[8D]

Det er så godt å ha deg, takker for tipset.[8D]

Så hyggelig å bli satt pris på[8D]

Men hvis det er en -helårsutekanin- tåler den ikke å være inne....[:)]

Back