Kanel....

Mammatil2ogGRAVID

Forelsket i forumet
Finnes de en max grense man bør spise m kanel?

hvor mye kan man spise ?

Hvis du mener for å sette i gang fødsel skal man spise en spiseskje. Prøvde det og aldri igjen. Smakte helt forjævlig. Da ble det heller grøt til middag med MASSE kanel på!! Og da mener jeg MASSE!! Men det skjedde ingenting, men så har jeg i ettertid funnet ut at jeg ikke var moden da, såå.... men gidder ikke prøve igjen for den halsbrannen jeg hadde den ettermiddagen/kvelden vil jeg IKKE ha igjen!!!![;)]

ORIGINAL: Luremus

Hvis du mener for å sette i gang fødsel skal man spise en spiseskje. Prøvde det og aldri igjen. Smakte helt forjævlig. Da ble det heller grøt til middag med MASSE kanel på!! Og da mener jeg MASSE!! Men det skjedde ingenting, men så har jeg i ettertid funnet ut at jeg ikke var moden da, såå.... men gidder ikke prøve igjen for den halsbrannen jeg hadde den ettermiddagen/kvelden vil jeg IKKE ha igjen!!!![;)]

Jeg prøvde det i går, med masse kanel på grøten.. ååå fytti katta, funka på lukkemuskelen det der ja[:'(][:o][:D]
For en halsbrann!!!!

Skal visst spise en del for at det skal fungere (må være moden vel og merke), bare husk å drikk en del vann, for det tørker ut kroppen :-)

Jeg prøvde meg nå, men var nødt å gi meg!! Fytti det var utrolig ekkelt!!!
-Nei, da venter jeg heller hil hun kommer av seg selv [:D]

Sniker fra januar 09...
Jeg prøvde kanel en kveld mot slutten av sv.skapet. Hadde maaaasse kanel på grøten å morgenen etter (ca 9timer etetr) gikk vannet 12 dager før termin.
Kan såklart bare være tilfeldig da, det får man liksom aldri svar på...hehe[:D]

ORIGINAL: Karin_M

Jeg prøvde meg nå, men var nødt å gi meg!! Fytti det var utrolig ekkelt!!!
-Nei, da venter jeg heller hil hun kommer av seg selv [:D]

Hæhæ, HELT ENIG MED DEG[:D]

Back
Topp