Kanal 5- Jon&Kate+8

neselo

Forumet er livet
Hvordan var det igjen, hørte noe snakk om at han var utro og at de hadde gått fra hverandre? Stemmer det eller? Og kommer de til å vise bruddet på tv, altså i episodene? *nysgjerrig* [:D]

kjenner ikke il ryktene men hadde blitt litt sur hadde han latt meg sitte igjen med 8 barn!![:D]

hvor mange inviterer di i banre bursdag har jeg lurt på[8|]

Vet ikke om han var utro nei, men de er ikke sammen lengre, de bytter på å bo i huset sammen med barna, og han bor sammen med datra til legen som opererte magen til Kate, mener jeg det var.

ORIGINAL: toneany

Vet ikke om han var utro nei, men de er ikke sammen lengre, de bytter på å bo i huset sammen med barna, og han bor sammen med datra til legen som opererte magen til Kate, mener jeg det var.

Såpass ja [8D]

hmmm,men hun virker jo litt slitsom også da[:D]maser om dumme ting(mat på klær) når man har så mange unger syns jeg blir for dumt.

ORIGINAL: stardust

hmmm,men hun virker jo litt slitsom også da[:D]maser om dumme ting(mat på klær) når man har så mange unger syns jeg blir for dumt.

Ja herrlighet hun hakker jo på han hele tiden stakkars! Skikkelig frekk mot mannen sin. Jeg hadde aldri i hverden holdt ut med den dama...

Back
Topp