Kan vi samle...

sinemor

Glad i forumet
Tips om treig mage...

Holder på å bli gal!!!:facepalm:

Ikke noe særlig med treg mage nei. Har det tidvis selv:confused:

Drikke nok, spise frukt og grove kornprodukter.
Svisker;)
Eller linfrø som er lagt i vann. Det smaker ikke så godt alene, men kan jo ha i yougurt for eks.
Frukt og fiber tbl.

Om ikke noe av dette hjelper så er det jo Laktulose da;)

Takk takk, alt skal prøves. Håper det hjelper :smiley-angelic001

Begynner å lure på om det er ekstra treigt pga at jeg har kuttet radikalt på kaffemengde. For å si det mildt, slår du kaffekjerring opp i ordboka ser du et bilde av meg xsmile4

Har gått fra to kopper før frokost til max to kopper om dagen. Vil tro det bærer preg på fordøyelsen :wideyed:

Begynner å lure på om det er ekstra treigt pga at jeg har kuttet radikalt på kaffemengde. For å si det mildt, slår du kaffekjerring opp i ordboka ser du et bilde av meg xsmile4

Har gått fra to kopper før frokost til max to kopper om dagen. Vil tro det bærer preg på fordøyelsen :wideyed:

Hehe det har jeg tenkt åsså :D Tidligere har jeg tydd til en halv pose med svisker og det har fungert no sinnsykt. Syns bare smaken er helt forferdelig..

Merker at det er slutt på kaffedrikking her og ;) finnes mange fine yogaøvelser for mage! Hvis du ikke vil på yogatime ligger det fine videoer på youtube.

Back
Topp