kan vi ikke

blomst 67

Andre møte med forumet
hei kan vi ikke lage en diskusjeon vi i juli klubben.

man hører hele tiden om alle som har symtomer so super ømme pupper.
og mega kvalme.
føler at vi som er mer eller mindre symtomfri er i mindre tall.

håper dere vil være meg på dette.

jeg er nesten ikke ømme bryster
bare vært små uggen ikke kvalm og kastet opp
og de andre symtomene har jeg ikke hatt.
bare treg mage og litt stikkninger i lysken og i ryggen

jeg håper det er fler som har det sånn klem

Jeg merker nesten ingenting jeg heller. Det eneste var at jeg hadde litt ømme bryst i førsten og var en del trøtt. Nå har jeg nesten ikke ømme bryst og er ikke så trøtt. Er noen gang jeg lurer på om jeg egentlig er gravid.
Er jo glad jeg ikke er kvalm og ikke kaster opp,men kjett og ikke merke noe også. Har mensmurringer av og til,men det er svært sjelden.

Jeg har ikke særlig mye symptomer heller. Litt ømme bryster, men det er i ferd med å gi seg.
Ellers har jeg vært litt småkvalm når jeg har vært sulten, men har ikke kastet opp én eneste gang.
Jeg tisser litt oftere enn vanlig og er veldig trøtt. Men alt i alt har jeg veldig lite symptomer.

Heisann Blomst67.

Hei gården er det kun ømme pupper, og litt trøtthet da.. [:D] En stund lurte jeg på om jeg i det hele tatt var gravid.. Men egentlig er vi heldige som slipper unna kvalmen..[:D]

Hei.... Har heller ikke vært kvalm, overhodet..[:D].. Andre symptomer har gått over.... Lurer på om jeg egentlig er gravid av og til jeg også... Største plagen akkurat nå er at jeg får vondt i hoftene på grunn av mye gåing på jobben.... [:-]
Men har fått en ørliten kul på magen og de nærmeste ser den... Det er en ny ting for meg.... Blir nok mer og mer fortrolig med kroppen, men nå er det litt rart... Føler andre dette?

Jeg har ømme bryster og utrolig trøtt. Kvalmen har endelig gitt seg. Tenker det er litt lysere tider i møte nå.. kvikner vel til snart... håper jeg..[8|]

jeg har ikke de aller største symptomene på at jeg er gravid heller....
Er sinnsykt trøtt, og når jeg blir veldig sliten så blir jeg kvalm...
Sleit et par uker før jul, men er bedre nå....

Ellers har jeg litt ømme pupper innimellom....
ikke fått mage ennå, tror jeg...-kan hende det bare er fordi jeg har begynt å spise litt bedre i det siste, vet ikke ennå [;)]

også holdt jeg på å glemme det mest plagsomme....- DÅRLIG MATLYST!!!!!!!!Eller nesten ikke matlyst i det hele tatt....

Back
Topp