Kan vi ikke lage en..

Hot*Mama

Gift med forumet
...liste over hva vi jobber med? Hvor stor stillingen er og når på døgnet vi er på jobb? Hvor lenge og ofte barna er i barnehage/dagmamma? Litt gøy og høre åssen andre har det sånn![:)] 
Her er jeg fremdeles bare hjemme..[:-] Eldstemann er i bhg 50%, men skal være 60% fra høsten av.. Kunne veldig gjerne tenkt meg og jobbe litt på kveldene- godt og komme seg ut litt blandt andre folk![:)]

Jeg jobber 100 & i bhg :) Gutten er også i bhg,men har ikke alltid så lange dager siden sambo er student og litt fleksibel..
Jeg gikk hjemme i 1,5 år,det var kjempe deilig,men nydelig å komme seg i jobb og få inn penger på kontoen [;)] ble litt gal av å gå hjemme for lenge,jeg er en rastløs person..

ORIGINAL: Skrulletulla

Jeg jobber 100 & i bhg :) Gutten er også i bhg,men har ikke alltid så lange dager siden sambo er student og litt fleksibel..
Jeg gikk hjemme i 1,5 år,det var kjempe deilig,men nydelig å komme seg i jobb og få inn penger på kontoen [;)] ble litt gal av å gå hjemme for lenge,jeg er en rastløs person..

Den er jeg veldig enig i, så jeg har veldig lyst på en kveldsjobb til høsten!![;)]

før jeg gikk ut i permisjon jobba jeg 80% i en barnehage,utrolig kjekk jobb[:)][:)]
skal være hjemme med Lucia no til hun er 2 år,minst!
Så tror jeg det blir barnehge igjenn,for det stortrives jeg med vertfall!Slitsomt,men utrolig kjekt[:)]

jobber ca. 48%, men er sykemeldt og blir nok det ut svangerskapet. Nathaniel er i barnehagen 60%...

jeg er student 100 % men har veldig ulike uker. "fri" hver onsdag. de resterende dagene er jeg på skolen 3 timer [;)] selvfølgelig kommer det gruppearbeid oppå dette hvis vi har en oppgave som skal inn.

ellers er jeg 2-3 dager i uka med småen i åpen barnehage, men gleder meg masse til han har barnehageplass fra høsten av.

til høsten av skal jeg og finne meg en liten jobb utenom skole, gleder meg!!!

jobber 100 % i en bhg..

vesla er hjemme sammen med mamman min, fram til jeg går ut i ferie og ho begynner i bhg i august =)

jeg er for øyeblikket jobbsøkende etter og ha vært student i 2 år.
gutten min går 100% i bhg men har kortere dager

Jeg har 100 % stilling som assistent i en barnehage,
Mia Christine går i samme barnehage som jeg jobber i,
og hun har 100 % plass. Hun er der 7,5 time hver dag
og er med meg når jeg kommer og drar[;)]

Jeg jobber 80% som frisør, og lillemann går i bhg 3 dager i uka! [:)]

Back
Topp