Kan vi ikke bare..

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Få et eget "heftige diskusjoner" forum?

Jeg elsker heftige diskusjoner som det er en del av her inne, men tråden blir jo sletta hele tiden pga fint følende mennesker som ikke klarer å la vær å lese[8|]

Så hvorfor ikke få et eget under forum hvor vi kan diskutere hva vi vil og så mye vi vil[:D] Uten å gå på privat personer da seff [;)] De som ikke tåler så mye kan heller holde seg unna ? [:D]

ORIGINAL: Fru Nupp

så enig så enig[:D]

[8D]

ORIGINAL: Linda29

Prikken er sjefen sjøl [:D] Moderator.. Ny her du eller? [8D]

og ikke glem at prikken er sjefs baben vår.. er hun som holder oss i ørene her inne (avogtil for stramt)

så enig så enig[:D]

kanskje ikke så dumt...

ORIGINAL: valentinesbaby

ORIGINAL: Linda29

Prikken er sjefen sjøl [:D] Moderator.. Ny her du eller? [8D]

og ikke glem at prikken er sjefs baben vår.. er hun som holder oss i ørene her inne (avogtil for stramt)

Hehe...vært medlem lenge, men ikke aktiv før de siste mnd så, ja, jeg er "ny" her [:D]

Hva skriver man til ho da? Og kanskje flere burde gjøre det så de ser at det er interesse for det [:D]

ORIGINAL: Melancholia

Men hvem skal man krangle med uten de fintfølende???? [8D]
Er jo mange kranglediskusjoner her som handler om nettopp det.

Om de forviller seg inn dit kan vi krangle med de, uten at de kan kreve å få sletta tråden for da vet de tross alt hva de begir seg inn på [:D]

ORIGINAL: Dollface™

vi har jo et "annet" forum for det da [;)]
ja vi har jo dt, tilogmed uten prikken.. fnis[8D]

er jo bare deg og meg der, så det sier jo sitt [8D]

ORIGINAL: Dollface™

vi har jo et "annet" forum for det da [;)]

Fint for dere, men vi andre kunne kanskje tenke oss et forum hvor man kan diskutere med mer en 2 pers da....................[8D]

Back
Topp