Kan vi ha simo vogn?

Gitte87

Elsker forumet
vi bor høyt oppe, med en veeeldig bratt bakke[;)]

d e slik at biler uten firhjulsstrekk ikke kommer seg opp når d e glatt ute eller snø i bakken[8D]

vil så gjerne ha ei simo vogn.. men blir d domt d?[&:]

aner ingenting om ditta her[8D]

Ja skulle vel tro det.....Simo er vel ikke noe annerledes enn andre vogner?[8|]Hvis det ikke er noe jeg har gått glipp av ang.Simo da...

Jeg har en ganske tung Emmaljunga...og bor på toppen av en bakke med MYE is om vinteren.....det er ikke lett men jeg har kommet meg opp....noen ganger rutsjer jeg ned igjen ( når jeg er på vei opp) andre ganger sklir jeg ned hele bakken! Men om du er sterk i arma og har litt muskler i låra vil nok dette gå bra.....[;)]

simo= TUNGT

vi har en del bakker her jeg bor og ikke sjangs om jeg orker og drasse en så tung vogn opp bakken hver dag.  en veldig flott vogn men altfor tung vint for mitt bruk

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Du kan ha simo ja, men den er ganske tung i begynnelsen når du nettopp har født. men når du blir vant til den og får trent de rette musklene ved å dytte den, så er det ikke så tungt lenger.
Hadde simo kombi og syntes den var veldig god egentlig..
Men den nye til brio er jo også veldig fin da.. [;)]

brio vil ej ikke ha... føler at d e sånn leiketøy vogn... sikkert god vogn, bare tenker slik[:)]

vil så gjerne ha simo... så får se[:D][:D]

Æ har simo, å har åsså en lang å tong bakke å gå opp..
E vældi førrnøyd me vogna,men d e ei tong vogn..

Har både Simo og bratt bakke, fungerer utmerket! Tungt blir det i oppoverbakke uansett[;)]

Back
Topp