Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Litolus
Uff ja, er full i kviser selv.. Bare på ryggen da, men til og med mamma sa "fy faen som du ser ut"[:(]
ORIGINAL: frøken my
sikker på at det er en gutt i magen? eg hadde ALLE tegn på gutt og ingen på jente,men så fekk eg masse kviser....[;)] fekk jente[:D] huff kviser er ikkje nåkke moro[&o]
ORIGINAL: MaritParit
Det eneste positive med å ha kviser, må være at de er morsomme å gå berserk på. Det er som med hvitløk, noen ganger må man bare drite i at det er litt kjipt dagen etter..
ORIGINAL: Apeloffen ruger
sikker på at det er en gutt i magen? eg hadde ALLE tegn på gutt og ingen på jente,men så fekk eg masse kviser....[;)] fekk jente[:D] huff kviser er ikkje nåkke moro[&o]
Åjada, ble jo gutt sist gang.. og i går så jeg en søt liten tisselur på UL..[;)]
ORIGINAL: *Mama*
nick til KviseLise.. Ville vært veldig passende[:o][:'(][:'(]
Kan vi dele det nicket?[8|][:o]
Bare hvis du faktisk heter Lise [;)] Da er det greit[:D]
Åjada, ble jo gutt sist gang.. og i går så jeg en søt liten tisselur på UL..[;)]
du hadde kviser sist gang også? alle er så forskjellige,og eg blei litt sjokka over at det var jente. hadde derimot ikkje sett nåkke på ul,så hadde bare magefølelsen og kjærringeråd å gå etter[;)][:D] jenter har vell lurt sine foreldre med navlestrengen,men skal jo godt gjerast[:D] håper at alle kvisene dine flytter til en mindre synlig plass, kanskje rumpa?[8D][:D]
nick til KviseLise.. Ville vært veldig passende[:o][:'(][:'(]
Kan vi dele det nicket?[8|][:o]
Bare hvis du faktisk heter Lise [;)] Da er det greit[:D]
Nja... Blir Kristine til LIse vis u myser skikkelig med øynene?[:D]