Kan vell like gjerne bytte

Apeloffen

Forumet er livet
nick til KviseLise.. Ville vært veldig passende[:o][:'(][:'(]

ORIGINAL: Sviskesiri

Uff, stakkars deg, sånn var jeg å[:@]

Kviser skulle aldri vært oppfunnet!!

Uff ja, er full i kviser selv.. Bare på ryggen da, men til og med mamma sa "fy faen som du ser ut"[:(]

Uff da. *trøstepå*

ORIGINAL: Litolus

Uff ja, er full i kviser selv.. Bare på ryggen da, men til og med mamma sa "fy faen som du ser ut"[:(]

Blæh.. var utplaga av kviser på øvre del av ryggen sist.. og nå kommer de tilbake.
Nedre del av kvisetrynet mitt også.. fra under nesa og til haka..[&o]

Er så glad jeg kan gjemme de under klærene, så synest synd på deg[:(]

Kviser er [:@][:@]... Sliter med haka. 

Jeg har aldri vært plaget av kviser ever..... og nå har jeg fått en masse..... [&:]
Og jeg er ikke gravid engang[:'(]. Kviser suger bigtime!![:@]

sikker på at det er en gutt i magen?  eg hadde ALLE tegn på gutt og ingen på jente,men så fekk eg masse kviser....[;)] fekk jente[:D]   huff kviser er ikkje nåkke moro[&o]

ORIGINAL: frøken my

sikker på at det er en gutt i magen?  eg hadde ALLE tegn på gutt og ingen på jente,men så fekk eg masse kviser....[;)] fekk jente[:D]   huff kviser er ikkje nåkke moro[&o]

Åjada, ble jo gutt sist gang.. og i går så jeg en søt liten tisselur på UL..[;)]

ORIGINAL: MaritParit

Det eneste positive med å ha kviser, må være at de er morsomme å gå berserk på. Det er som med hvitløk, noen ganger må man bare drite i at det er litt kjipt dagen etter..

Hoff, nå synes jeg du var nasty[:'(] Sammenligner ikke de nasty kvisene mine med deilig hvitløk[8D][:D]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Kan vi dele det nicket?[8|][:o]

ORIGINAL: *Mama*

Bare hvis du faktisk heter Lise [;)] Da er det greit[:D]

Åjada, ble jo gutt sist gang.. og i går så jeg en søt liten tisselur på UL..[;)]

du hadde kviser sist gang også?  alle er så forskjellige,og eg blei litt sjokka over at det var jente. hadde derimot ikkje sett nåkke på ul,så hadde bare magefølelsen og kjærringeråd å gå etter[;)][:D]   jenter har vell lurt sine foreldre med navlestrengen,men skal jo godt gjerast[:D]    håper at alle kvisene dine flytter til en mindre synlig plass, kanskje rumpa?[8D][:D]

Nja... Blir Kristine til LIse vis u myser skikkelig med øynene?[:D]

du hadde kviser sist gang også?  alle er så forskjellige,og eg blei litt sjokka over at det var jente. hadde derimot ikkje sett nåkke på ul,så hadde bare magefølelsen og kjærringeråd å gå etter[;)][:D]   jenter har vell lurt sine foreldre med navlestrengen,men skal jo godt gjerast[:D]    håper at alle kvisene dine flytter til en mindre synlig plass, kanskje rumpa?[8D][:D]

tja.. bare ikke inni rompa, så går det bra[8D][;)]

Nja... Blir Kristine til LIse vis u myser skikkelig med øynene?[:D]

Huff, må nok skuffe deg der.. Lag ditt eget kvisenick[;)]

Back
Topp