Kan tiden gå litt fortere, eller???

Det samme sier venninna mi og. Hun gikk med tampong i 1 uke før hun tok en test:)

Gleder meg til den dagen jeg kam teste positivt. :):)

Føler det på meg! :D:D

Kjenner igjen følelsen :) Jeg prøvde å finne på mest mulig...så plutselig var dagen der :)

Heldigvis skal jeg tilbake på jobb i morgen, så da går forhåpentligvis litt fortere:) Tiden går sakte når man er hjemme og står opp kl. 06.30 hver dag....

Kom nettopp på at på første ferskforsøk fikk jeg mens på rugedag 9... På andre ferskforsøk fikk jeg mens på rugedag 10... Nå er jeg på rugedag 9, så har så og si mistet troen :'( Har ikke begynt å blø enda, men er vel bare snakk om timer nå tenker jeg... :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kom nettopp på at på første ferskforsøk fikk jeg mens på rugedag 9... På andre ferskforsøk fikk jeg mens på rugedag 10... Nå er jeg på rugedag 9, så har så og si mistet troen :'( Har ikke begynt å blø enda, men er vel bare snakk om timer nå tenker jeg... :(

Nei nei neeei!! Ikke miste motet enda, vennen! Det er fortsatt gode sjanser for at det skal gå knirkefritt!!:)

Nesten alle som tror mensen kommer er jo faktisk gravide. Resten kjenner jo ingenting:)

For å si det sånn lille liss. Da jeg var gravid sist så ja...menssmerter fra helvete, trodde det var verdens værste mens som kom, men den kom ikke heldigvis

Jeg har lest et sted at positive tanker spiller et stort rolle i ivf prosessen. La oss håpe at det er vårt tur denne gangen :-) vi må alle være positive!!

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi klarer det!! Gleder meg til vi kan gratulere hverandre med positive tester om 1 til 4 uker:)

Jeg er mer positiv i dag kjenner jeg, var skikkelig nedfor i går... :( Men det er mindre vondt i dag og jeg blør ikke enda :) Men tørr nesten ikke gå på do, er så redd for å begynne å blø... Var til akupunktur i dag, han sa jeg ikke måtte tenke negative tanker, men slapp av og tenk positivt. Så nå skal jeg hive baggen i bilen å kjøre til mamma og bli der til i morgen, koble ut litt ;)

Høres lurt ut:)

Livredd for å gå på do jeg! :D Hehehe. Sambo holdt på å gi seg ende over igår når jeg presterte å si at jeg ikke hadde lyst å drite før om halvannen uke i frykt for at is-vidunderet skal dette i do!!! :P

Livredd for å gå på do jeg! :D Hehehe. Sambo holdt på å gi seg ende over igår når jeg presterte å si at jeg ikke hadde lyst å drite før om halvannen uke i frykt for at is-vidunderet skal dette i do!!! :P
Hahahahaha!!! Nå fikk du meg til å le høyt!:)...på jobb!!:D:D Trengte det:) Men skjønner hva du mener:)

Hehe Glad I could entertain you! :P
En kan jo bli småtussete av mindre. Jeg HATER å vente. Ting skal helst skje forrige uke ;) men denne gangen har jeg heldigvis litt mer "giv" og finner på ting stort sett hele tiden. Tidligere har jeg omtrent ikke tort å gjøre noe. Sambo mener jeg nå gjør for mye, men jeg tror det kan være bra jeg :) å sysselsette seg og holde kroppen og omløpet i gang.

Når skal du teste? :)

Jeg skal teste neste torsdag, men har allerede brent av et par billig strimler. Skal ta neste på søndag. Jeg har heller ingen tålmodighet....Jeg blir sprø av å vente på ting. Hehe:)

Back
Topp