Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du føler deg vel i det, så go for it!Tanntrollet09 skrev:
Jeg bruker det, og har flere dongeriskjørt i varierende lengde, alt fra midt på lårer og ankellange. Under bruker jeg enten ingenting, strømpebukse eller tights (enten lange eller som går midt på leggen). Over har jeg en litt lang topp eller tunika, som går ned på rompa.
Her også :)
Ja, det kan de. Ville nok valgt et skjørt som gikk til rett under knærne. Over er det jo fint med en bluse/skjorte/tunika av noe slag. Under kan man evt bruke tights hvis man føler seg litt naken med bare skjørtet.Mimo86 skrev:
Spiller ingen rolle hvilket stoff det er, det som er viktig er at snittet og lengden er riktig i forhold til kroppsfasong og at lengden er riktig i forhold til alder. Ikke noe er verre enn for korte skjørt på voksne/godt voksne kvinner som forgjeves prøver å "holde seg unge" ved å kle seg som de gjorde i tenårene (eller som de aldri gjorde i tenårene, men prøver å ta igjen nå)
Tja, jeg ville nok ikke gått i det for jeg føler meg enda større i slike ting.PS.I Love You skrev:
Men skulle jeg brukt det ville jeg nok hatt et som var mitt på låret og kun brukt det om vinteren når jeg kunne hatt tykke stømpebukser med mønster i stoffet under og vinterstøveletter.
Om sommeren ville jeg heller valgt et litt løst rett over kneet skjørt i et deilig luftig stoff.
Det er jo veldig inn nå, særlig sånn med strikk i livet så man kan ha dem oppå magen feks.
Å da trenger man ikke noe under, bare litt brune legger kansje![]()
..bruke dongeryskjørt?Gollemor skrev:
Hvor kort? Og hva over? Og under, eventuelt?