kan slettes

Skjønner ikke helt hva penger skal hjelpe..?
At de skal "straffes" på en måte, ja.. men å blande inn penger synes jeg blir helt feil.

Greit at de erstatter stripene.

Men jenta di bør få en ny og trygg avdeling, jeg ville klaget barnehagen videre til kommunen, og jeg ville virkelig gått på det møtet med foreldrene til den andre jenta. De kommer jo ikke til å lære noe om du ikke møter opp og heller krever penger.

Stakkars lille snuppa di! Så leit at hun måtte oppleve det der!!!

nå tenkte eg ikkje penger på den måten, nå tenkte eg mest på at det er jo ikkje billig og gå til frisøren enten man er liten eller ei. koster jo 310 kr for og klippe henne, og hun må klippes en del medan d vekser ut for og bli fint igjenn, har vært hos frisøren og fått vite det. og synst det er deres penger som skal brukes til og få fikset håre igjenn vist du fårstår kva eg meiner...men derfør eg spørte om råd og slikt for kanskje andre alternativer til div..

Jeg tror ikke du kommer noe veien med et pengekrav.

Her har jo barnehagen helt klart et ansvar for å gripe tak i situasjonen, for her er den en jente som trenger hjelp. Men at du som forelder er invitert til å være med på samtale med foreldrene til denne jenta syns jeg er horibelt. Saken er jo hva denne jenta gjør, og faktisk ikke hvem hun gjør det med.
Og med all den infoen du har fått ang dette barnet minner veldig om brudd på taushetspliktet.

Jeg forstår at du er fortvilet på ditt barns vegne, men foreldrene til denne jenta har ette min mening like stor grunn som deg til å være forbanna.

nei det er ingen brudd på taushets plikt der, vist du tenkte på det hun gjorde med den lille gutten og lua hans så var det noe eg så med egne øyne en gang eg hentet snuppa. har ikkje fått vist noe om hun jenta, anna en som eg har sett med egne øyne. og det var snuppa som sa hvem som hadde gjort det, og eg tok det opp med bhg.. dem kom til meg og sa hun hadde innrømmet hva hun hadde gjort og slikt. har ikkje fått vist noe om denne jenta. anna enn hva jenta mi har sagt og eg har opplevd med henne selv :)beklager om noe kunne misstolkes i innlegget. så etter mi mening så har ikkje hennes foreldre noe og være forbannet for. deres jente som har gjort dette

Jeg ville definitivt fått jenta over på en annen avdeling, eventuelt ny barnehage.. De kan jo ikke akkurat kaste den andre jenta ut av barnehagen heller? Syns synd i jenta de, skal jo ikke være sånn at ei lita jente på 3 år har mareritt for ting som har skjedd i barnehagen! Huff

Nei kan ikkje kaste ut den andre jenta helder, ja snuppa har mareritt flere ganger om natten pga den hendelsen, til og me frisøren fek helt sjokk og sa hun må virkeli ha hatt store smerter, for di stripene sitter bom fast, og siden det er dratt ut med røttene og hele pakka så sa hun bare at jenta mi er virkeli hard som ikkje har falt en eneste tåre! Ja vi holder på og få skrifte avdeling heldigvis, håper bare det lar seg gjøre, vil helst slippe og skifte bhg på snuppa da hun har sine venner der og slikt.

uff stakkar jenta di :( Håper du får bytte avdeling og at jenta di får en bedre opplevelse av bhg etter dette. Ville absolutt tatt det møte med de andre foreldrene. Men klart, om du VET at du ikke kommer til å klare holde deg rolig og kommer til å gå "amok" der inne, er det kanskje ikke så lurt. Får håper personalet i bhg klarer forklare foreldrene det såpass at de får snakket med jenta såpass at hun forstår at slik kan man ikke oppføre seg!!
Sender en klem til deg og jenta di!:

(husker forresten gutten min hadde ei slik stripe i håret, og søsteren dro den ut. Herregud som den gutten skreik. Så hun er tøff hun jenta di. dessverre litt for tøff, siden ingen vet hva som skjer siden hun ikke skriker. Men det håret vokser fort ut slik at det ikek blir en bar flekk, og da vises det ikek så godt)

Back
Topp