Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
Ja jeg har lov til å spille inn en samtale jeg også[:)] Som regel gir de beskjed før de spiller den inn når man sier ja til produktet[:)]
ORIGINAL: Sicily
Ja, de har lov, så lenge de opplyser om at samtalen blir tatt opp før opptaket starter.
ORIGINAL: Rebecca85
Ja, de har lov, så lenge de opplyser om at samtalen blir tatt opp før opptaket starter.
Her spiller maskina inn fra de tar av røret og slår nummer, det opplyses kun om at samtalen spilles inn når de sier ja, sier man startet innspillingen da..ikke at alt allerede er spilt inn...
Her spiller maskina inn fra de tar av røret og slår nummer, det opplyses kun om at samtalen spilles inn når de sier ja, sier man startet innspillingen da..ikke at alt allerede er spilt inn...
Det er ikke lov, nei.
ORIGINAL: Bymusa
Googlet litt og fant det her..
Det at samtalen brukes til å inngå en avtale, er ikke gyldig grunn til å ta opp hele samtalen.
– Det vil kun være anledning til å ta opp den del av samtalen som sikrer dokumentasjon av hva som er avtalt. Det må gis informasjon før opptak foretas, hva som er formålet med opptaket, hvor lenge det skal lagres og så videre.
Det er altså ikke lov å installere et system som automatisk gjør opptak av alle telefonsamtaler inn og ut av bedriften.
Hvordan kan man gå frem for å melde fra om det om det er ulovlig da`?[8|]
Jeg ville forhørt meg med datatilsynet http://www.datatilsynet.no/ det er vel de som har kontroll på slikt regelverk.
Ja jeg har lov til å spille inn en samtale jeg også[:)] Som regel gir de beskjed før de spiller den inn når man sier ja til produktet[:)]
Her er det snakk om å spille inn alt som går inn og ut av samtaler, takker du nei er det fortsatt spilt inn!
[8|] Skjønner ikke hvorfor de gjør det[8|] Jeg hadde snakket med datatilsynet ja. Høres jo helt merkelig ut[&:]