Kan noen

Velg et kallenavn

Gift med forumet
berolige meg litt??

hadde en blødning da lillegutt var 6 mnd!
ikke kommet siden!
var det mensen?
eller en reaksjon på minipilleslutt før jul?

kan det ha vært mensen, som nå bare ikke er i syklus??
og som bare ikke vil vise seg helt før jeg slutter å stresse?? [;)]
blæh...

hjelp meg da.... [:'(]

Mest sannsynlig det siste vil jeg tro...! [;)][:)]
Kanskje en test kan berolige deg enda mer, -hvis det var det du var redd for...? [:)]

Kan vel ta en stund før alt er helt i rute igjen, så så lenge du ikke har "vært i rute" og kommet ut av igjen tror ikke jeg at jeg vill bekymret meg [;)]

men om du er redd for å være gravid ville jeg tatt en test, så kan du i hvertfall slippe å tenke noe mer på det [:)]

ORIGINAL: ebeth83

Mest sannsynlig det siste vil jeg tro...! [;)][:)]
Kanskje en test kan berolige deg enda mer, -hvis det var det du var redd for...? [:)]

takk!! [:)][;)]

venter litt til med å teste,
for jeg merket det jo så tidlig sist!

Tror ikke det er noen fare, sikkert bare litt kluss i systemet! [;)]

ORIGINAL: vand

Tror ikke det er noen fare, sikkert bare litt kluss i systemet! [;)]

TAKK!!

leste litt mer om minipiller osv i går, og man kan visstnok få forstyrrelser
av det, så satser på det! (hvis ikke er jeg nesten 7 uker på vei!)

ORIGINAL: Halkatla81

jeg har jo ikke enda fått igjen mensen og synst det er lite beroligende! [&:] Har tatt to tester siden jeg fødte, og de var heldigvis negative. Kanskje du skal stikke på apoteket å kjøpe deg en test om det er det du er urolig for....det er bedre å vite.

sign!

er det ikke lurt å bare ta en test da så slipper du gå å lure på om det er det i allefall...bekrefte eler avkrefte på en måte...lykke til i allefall[:)]

ORIGINAL: Halkatla81

jeg har jo ikke enda fått igjen mensen og synst det er lite beroligende! [&:] Har tatt to tester siden jeg fødte, og de var heldigvis negative. Kanskje du skal stikke på apoteket å kjøpe deg en test om det er det du er urolig for....det er bedre å vite.

Back
Topp