N nesco Elsker forumet 2 Nov 2007 #1 gjøre disse bildene svart/hvit, men beholde luene rød og hvit??? Jeg finner ikke ut av det på photoshop [8|] Hadde blitt kjempe glad hvis noen gjorde det for meg [:)]
gjøre disse bildene svart/hvit, men beholde luene rød og hvit??? Jeg finner ikke ut av det på photoshop [8|] Hadde blitt kjempe glad hvis noen gjorde det for meg [:)]
maispirrevipp_bakes Forelsket i forumet 2 Nov 2007 #2 Du ahr sikkert funnet ut av det selv nå uansett, men her er i alle fall bildene... Var det sånn du mente?
Du ahr sikkert funnet ut av det selv nå uansett, men her er i alle fall bildene... Var det sånn du mente?
N nesco Elsker forumet 2 Nov 2007 #3 ORIGINAL: UPS Du ahr sikkert funnet ut av det selv nå uansett, men her er i alle fall bildene... Var det sånn du mente? Får bare opp x i stedenfor bilde
ORIGINAL: UPS Du ahr sikkert funnet ut av det selv nå uansett, men her er i alle fall bildene... Var det sånn du mente? Får bare opp x i stedenfor bilde
N nesco Elsker forumet 2 Nov 2007 #5 ORIGINAL: Perlemor til to Sånn? ja helt som jeg tenkte. Tusen takk