[trultemor]
Elsker forumet
.. fortelle knerten mnin at man skal SOVE om natta! Han våkna da vi la oss i går kveld og var våken leeenge. Lys våken, lå og sang og pludret og hadde det helt konge. [&:] Sovna til slutt etter gynging fra hu mor, men våkna om litt klokka 3 for mat. Sovna etter puppen men våkna klokka 5 og var lyyys våken igjen. [:@] Han sovna vel bittelitt etterhvert men var våken fra ca halv 7. Om jeg er trøtt i dag? GJETT! [:'(] Ikke får jeg sovet noe med det første heller, for vi skal på 6 mnd kontroll om en times tid.
Han pleier å spise ganske ofte om natta, og etter tips her inne så fikk han den grøten han pleier å få 1 time før han legger seg tidlig på dagen. Det var helt tydelig IKKE så smart! Jeg vet jo ikke om det var derfor han var så mye våken, men jeg prøver ikke det igjen med det første hvertfall!!
Han pleier å spise ganske ofte om natta, og etter tips her inne så fikk han den grøten han pleier å få 1 time før han legger seg tidlig på dagen. Det var helt tydelig IKKE så smart! Jeg vet jo ikke om det var derfor han var så mye våken, men jeg prøver ikke det igjen med det første hvertfall!!