Kan noen...

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Fortelle sjefen i huset at 05.05 er aaaalt for tidlig!!! *gjeeeesp*

Huffda! Håper dere får dere en god lur! :)

Jeg ble vekket klokka 7 av at en veldig fornøyd liten sak hadde bæsjet ut seg selv, sin storebror og sengen min.. herrrlig...

* æpp'n *

Jeg har gitt opp og surrendered... La meg 21.00 i går! Sloknet som en sten... Opp 05.40 :D søte lille fjeset som smiiler til meg i vugga, da er alt bra <3

Blir tidlig kveld i kveld ja! Ho sovna litt før sju, la ho i vogna og stupte i seng! 07.08 var frøkena våken igjen!bah! Men hvem kan motstå dette fjeset da? ImageUploadedByBV Forum1373608391.768972.jpg

Hun er fortsatt stup trøtt da, så nå prøver vi vogga! I mellomtida har vi hatt et fullt klesskift så tror kanskje hun har hatt litt vondt i magen!

Sånn er det her også:-) våkner i 0530-06.00 tiden. Har begynt å være våken en time på natten også.. Men det er nok bare for en periode, ingen netter er like;-)

Skal be jentene mine ta en prat med de små! Eldste våknet 9 og mini kl 930:-P

Skal be jentene mine ta en prat med de små! Eldste våknet 9 og mini kl 930:-P
når tror du de kan ta den praten?? I dag hadde passet fint,for nå er frøkena her lys våken igjen! 05.02!!! Bah!

når tror du de kan ta den praten?? I dag hadde passet fint,for nå er frøkena her lys våken igjen! 05.02!!! Bah!
Sorry. De sov da, så den praten ble ikke mulig dessverre:-P

Store vekket vi nå kl 730 fordi vi må dra tidlig og mini sover enda:-P

Det er...så....tungt... Storebror er to år nå og har endelig begynt å sove til halv sju. Var oppe kl fem fast før.
Det er bare å komme seg i seng tidlig selv - det eneste som nytta her i huset i allefall.

Det er...så....tungt... Storebror er to år nå og har endelig begynt å sove til halv sju. Var oppe kl fem fast før.
Det er bare å komme seg i seng tidlig selv - det eneste som nytta her i huset i allefall.
hadde store planer om det i går,men fikk plutselig besøk av pappa og dama (de bor noen timer unna)så da ble det ikke. Men nå har jeg lagt meg!! :)

Back
Topp