Kan noen svare??

**Nurket**

Flørter med forumet
Mannen og jeg glemte oss på mandag da vi . Jeg har ikke fått tilbake mens etter vi fikk vårt lille nurk for bare noen måneder siden.. Var hos gynekolog i går som sa at jeg måtte være veldig forsiktig, for jeg er visst veldig fruktbar nå..[&:] I dag morres var det litt slim med blod i på papiret, men ikke som begynnende mens. Har ikke hatt noe mer i dag. Kan dette være festeblødning???

kan høres ut som det ja, eller du kan ha en rift, eller begynnende på mens[8D]   men hvordan så gyno at du var fruktbar da? eggløsning kanskje?  jeg har heller ikke fått mens enda og har hatt sex uten gummi så skulle jeg blitt gravid hadde jeg vel ikke merket noe før jeg står over dassen og spyr[&:][:'(].. kanskje du kan google når det er vanlig at egg fester seg etter samleie så ser du det om det har en sammenheng[;)]

googlet litt for deg og da fikk jeg opp at feste blødning var vanlig rundt IKM.. men siden jeg inser nå at du IKKE har fått mens enda så hjelper jo det lite[&:]

Nå er det bare to dager siden dere hadde sex da så jeg tror ikke det er festeblødning. Litt for tidlig for det egentlig, så jeg holder heller en knapp på at det er eggløsningen som markerer seg litt i form av EL-slim. Det tror JEG[;)]

ORIGINAL: ~Mirabell~

Nå er det bare to dager siden dere hadde sex da så jeg tror ikke det er festeblødning. Litt for tidlig for det egentlig, så jeg holder heller en knapp på at det er eggløsningen som markerer seg litt i form av EL-slim. Det tror JEG[;)]

leste på lommelegen at det var vanlig så stemmer for det jeg[;)]

ORIGINAL: SweetCherry

Tusen takk for god hjelp! Så hyggelig av deg å google for meg SweetCherry[:)] Jeg stemmer også for at det er eggløsning. Var det gynekologen så (tror jeg). Krysser i alle fall fingrene! Har kjempelyst på et barn til, men tenkte å vente til førstemann er 2-3år, og synes i alle fall det er litt voldsomt med to på under ett år..

ORIGINAL: LilleGlede

ORIGINAL: SweetCherry

Tusen takk for god hjelp! Så hyggelig av deg å google for meg SweetCherry[:)] Jeg stemmer også for at det er eggløsning. Var det gynekologen så (tror jeg). Krysser i alle fall fingrene! Har kjempelyst på et barn til, men tenkte å vente til førstemann er 2-3år, og synes i alle fall det er litt voldsomt med to på under ett år..

bare hyggelig[:D] jeg vil heller ikke ha to tette så skjønner deg godt[;)]

Back
Topp