Kan noen stoppe meg?

Speedsjarken

Gift med forumet
Har gått fra null tøybleier til 19 på under en mnd. Har 9 bleier "i lufta", dvs sånne som er bestilt men ikke ankommet. Tror det holder nå.

Ikke sant?

*stopp meg*

Lord funker ikke så bra for meg, med mindre det er en rik, swanky engelsk en :P

Men etikkpolitiet klinger litt bedre, på hvilket grunnlag er jeg arrestert?

ORIGINAL: ønsker_en_til

Overflod med tøybleier i disse dager *risterpåhode* [:-]

Hihi, jepp :) Men det er jo så GØY! Hvem visste at det fantes så mange mønster og fasonger. Det kribler i buksa bare jeg tenker på det!

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Speedsjarken

Du er arrestert på grunnlag av overforbruk! - pokker, så seriøst det ble.
Jeg må avreagere med et dikt.

Handle shoppe sløs - du er en tøs.
Shoppe, sløs, handle - jeg skal deg forvandle.
Sløs, handle, shoppe - å handle mere du vil droppe.

Hahahahahaha, takk :P

Jeg sitter og rister her pga abstinenser over å ha skrevet et dikt helt uten å nevne kjønnsorganer og kroppsvæsker.
*Tar en pakke rød 3 - mens jeg ammer ungen*

Ja, jeg ble litt skuffa, hadde regna med litt kølle, ihvertfall...

pass bare på at du ikke søler tobbakksrusk på ungen, røyk er dyrt og skal ikke sløses med. Da kommer etikkpolitiet :P

ORIGINAL: Bouncy Bollocks

ORIGINAL: ønsker_en_til

Overflod med tøybleier i disse dager *risterpåhode* [:-]

Hihi, jepp :) Men det er jo så GØY! Hvem visste at det fantes så mange mønster og fasonger. Det kribler i buksa bare jeg tenker på det!

Høyst urovekkende.

Tell me about it

ORIGINAL: Marlu

du må over til bruktmarkedet nå!

Det er neste steg på "trapp ned på tøybleiegalskapen" [8D]

Jeg har vært der selv [&o][&o] Send PM hvis du vil snakke om det!!

Kjører combo, bruktmarkedet er godt å ha når neste lønning er litt langt unna, men det er jo nesten like dyrt med brukt som nytt så det hjelper ikke så mye. Har nå gått over til ebay i håp om at det roer seg, men der åpnet det seg en ny verden IGJEN så jeg er nok fucka...

Takk for støtten![:)]

Jeg sitter og rister her pga abstinenser over å ha skrevet et dikt helt uten å nevne kjønnsorganer og kroppsvæsker.

pass bare på at du ikke søler tobbakksrusk på ungen, røyk er dyrt og skal ikke sløses med. Da kommer etikkpolitiet :P

Ungen har en røykepause nå faktisk, han er så søt der han ligger - lett hostende etter at han tvaaang meg til å blåse ringer på ham!

Ringer er gøy! Jeg bruker å svelge røyken sånn at lillemor i magen kan lage ringer ut av livmorhalsen, det går akkurat hvis jeg har beina langt nok i fra hverandre, heldigvis er det rimelig slækkis der nede etter sist fødsel og sånt blir det mye gøy av! Hvis du selv er litt slapp i sjøkrepsen så kan jeg anbefale en lek som heter "Gjett hva". Det går ut på å putte diverse husholdningsartikler opp i rutsjebanen og la venner og bekjente gjette hva det er bare ved å stikke hånden inn for å kjenne. Overasskende gøy, særlig i familiebursdager osv.

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Du leker med ilden nå! Har du ikke vært her idag?? Håper for din del du gav minst 5 tøybleier verdt i penger til TV-aksjonen!![>:]

[:D]

Tv-aksjonen? Har ikke tv! Det var en jævel her som sa han hadde børse og da slapp jeg han faen ikke inn, hva skal jeg med bevæpnede folk på døren, lizzom?

Du leker med ilden nå! Har du ikke vært her idag?? Håper for din del du gav minst 5 tøybleier verdt i penger til TV-aksjonen!![>:]

[:D]

Tv-aksjonen? Har ikke tv! Det var en jævel her som sa han hadde børse og da slapp jeg han faen ikke inn, hva skal jeg med bevæpnede folk på døren, lizzom?

Hohoi.. Du kan vente deg verre ting enn børser når BV-polisen får nyss i dette altså!![:o]

Hahaha, ja det tror jeg så gjerne, de kommer væpnet med himlende øyne og en masse quote/sign :P Så reeeeeeedd jeg bliiir :D

Han som kom på døra så forresten noe om at han var flyktning også... Flyktning+våpen=no go her i huset jaffal!

Ungen har en røykepause nå faktisk, han er så søt der han ligger - lett hostende etter at han tvaaang meg til å blåse ringer på ham!

Ringer er gøy! Jeg bruker å svelge røyken sånn at lillemor i magen kan lage ringer ut av livmorhalsen, det går akkurat hvis jeg har beina langt nok i fra hverandre, heldigvis er det rimelig slækkis der nede etter sist fødsel og sånt blir det mye gøy av! Hvis du selv er litt slapp i sjøkrepsen så kan jeg anbefale en lek som heter "Gjett hva". Det går ut på å putte diverse husholdningsartikler opp i rutsjebanen og la venner og bekjente gjette hva det er bare ved å stikke hånden inn for å kjenne. Overasskende gøy, særlig i familiebursdager osv.

Oi dæven - du er freskere enn jeg trodde. Høhø.
Så snill du er - som gir ungen litt leketøy INNI magen! Herlighet - så lurt! Til inspirasjon - virkelig!
Den leken du hadde - den skal jeg foreslå - tror det må bli på julaften jeg. Skal oppdatere.

Ellers, så har jeg hatt en lek - hvor jeg ligger naken, med et teppe over meg, og så skal folk lukte, hvorpå de skal gjette om det er MEG - eller sjøkreps, hummer, krabbe eller reke.
De som gjetter riktig, får spise sitt sjødyr. (Det være seg det som ER det - eller det som lukter som)
Det egner seg best på vorspiel med masse gutter - og jenter som ikke er så nøye på`re.

Jah, må jo ha noe å drive på der inne, helgefylla blir jo ikke nok i lengden, må jo være kjedelig å bare være fyllesyk i ei trang livmor liksom. Har en sånn dildo med discolys som jeg stikker opp from time to time, så blir det litt freske farger inni der. Setter vibreringa på jordskjelv og da er det full fest inni magan! Blir jo litt plaga med rier og sånn men det er jo bare god trening fram til fødselen :D

Tror jeg skal prøve den leken din, men sliter med soppinfeksjon for tiden så da måtte jeg i såfall brukt gravlaks og gammel tørrfisk og rakfisk og sånn, og ANER du hvor mye det koster eller?? Dessuten skal vel ikke gravide være i nærheten av sånn derre bedervet mat, hvis jeg har forstått riktig, har jo ikke lyst å gjøre noe som skader...

ORIGINAL: Pannekaka

Hahaha! Ler meg i hjel!!! [:D][X(]
Men seriøst heter det ikke sparebørse heller da? [8|]

SpareBØSSE..[;)]

Børse er sånn en skyter med..[8D]

Sparebørse er sånn som bare skader den du skyter på, er i samme kategori som sparedusj :P

Back
Topp