Kan noen sende meg....

Papillon

Elsker forumet
Masse energi og tiltakslyst, sånn at jeg får ryddet litt på kjøkkenet, stua og badet før jeg legger meg? Initiativet er på bånn og det er rotete over alt...

Øy du!!! Se å rydd litt a!!!

Så kan du ha god samvittighet når du legger deg, og sovner sikkert med en gang i stede for å ligge å irritere deg over rotet! [:)]

Min motivasjon til å rydde er at eg då får stå opp til ryddigt hus og ein laaaaangt bedre start på dagen. Eg hatar rot!!!

Næsj....funka dårlig dette. Rydda av spisebordet og satte noen kopper i oppvaskmaskina, fikk unna lekene som lå strødd og så gidda jeg ikke mer... Men jeg har lagd lang liste over hva jeg skal gjøre i uka som kommer... hihi!

ORIGINAL: Papillon

Næsj....funka dårlig dette. Rydda av spisebordet og satte noen kopper i oppvaskmaskina, fikk unna lekene som lå strødd og så gidda jeg ikke mer... Men jeg har lagd lang liste over hva jeg skal gjøre i uka som kommer... hihi!

Det var noe da![8D]

Ta en lang gåtur/joggetur, da får man opp enodorfinivået og rydding blir gøy haha

ORIGINAL: UnniMoor

Tjaa.. Jeg vet ikke.. Men jeg kan sende deg en sau på farmville`??

[8D]

Neida... hihi

lol! Jeg sletta farmville for en tid siden. Ellers hadde jeg helt sikkert hatt bruk for en sau [:D] Nå skal jeg uansett legge meg, så får tiden vise om jeg rekker å få ferdig min 21 punkters ryddeliste iløpet av uka [;)]

Back
Topp