Kan noen sende meg litt energi???

BflyW

Elsker forumet
Har fortsatt ikke fått gått og lagt meg... Har sitti og jobba ganske konstant siden kl 15.00 i går (begyndte sent fordi jeg jobbet til 04.00 natten før og)... Nå er kl 11.10...
Ok - hadde pause for å spise middag, samt at jeg hadde et par timer rundt midnatt og mellom 7 og 8 i dag morges... men ingen søvn!

TRØTT!

Bare litt igjen nå, så er jeg ferdig med prosjektet som må leveres i dag!
Har egentlig to sider til som må ferdigstilles, men de kan gjøres senere også...... så jeg venter nok med de....

*Gjesp*
Trengte bare 5 min pause... så da kunne jeg like godt skrive litt her....
Nå: te og rundstykker!

Tusen takk!
La meg ned en time nå... du verden så vanskelig å stå opp igjen etter å ha sovet bare en time!

Jeg har god motivasjon!

Dette oppdraget betaler 42.000 + moms.... Siden jeg hittil i år har tjent nok til å dekke utgiftene på firmaet er de 42.000 direkte lønn til meg. Om jeg får det ferdig i dag, kan jeg fakturere i dag - dvs FØR permisjonen starter - mao får jeg da fødselspenger beregnet av de pengene. Så det er ikke bare 42.000 kr i lønn nå - men det er 25.200 kr (60% av inntekt fordi jeg er selvstendig) i fødselspenger det neste året også... og det motiverer til å gjøre en god innsats for å få ferdig oppdraget innen fristen!

Bøyer meg for deg gitt...

Flink er du[:D]

Masse lykke til....

Nå gir jeg meg for dagen.

Jeg kom NESTEN i mål... Hadde kommet i mål om jeg hadde MÅTTET men jeg fikk en liten billett ut.....
Kunden hadde glemt å skrive på referansenr på fakturaen til webhotellet, så når jeg etterlyste brukernavn og passord der i dag, så fikk jeg et midlertidig et, og beskjed om at domenet ikke blir flyttet før om 3 - 4 dager...

Dvs at selvom jeg legger ut siten nå - så ser ikke kunden det før om 3 - 4 dager, så da ser han heller ikke at jeg drøyer med det til i morgen!
Skulle jo gjerne hatt fri i morgen - men jeg trenger å sove nå!

Det er virkelig bare småtteri som står igjen nå... pluss oppdateringer på 2 andre sider (Men de hadde jeg ikke lovt før perm altså... skal ta det som tidskonto å jobbe 2 dager i uka... men det er klart bedre å ta det nå, for alt som jeg tjener FØR I MORGEN beregnes det fødselspenger av... men jeg bare skriver fakturadato i dag, og gir de en uke lengre betalingfrist... det må vel gå ann? [;)])

Back
Topp