kan noen sende meg linken?

*smilet*

Gift med forumet
På forhånd takk ;)

Har sendt opp til flere. MEn er ikke det samme hvem som sender linken da? Hun må jo uansett godkjenne etter at jeg har laget meg en bruker der... 

kanskje seigdama har full innboks siden hun ikke får meldingen min :( *frustrerende, for her er det jo lite aktivitet :(*

sendt :)

Jeg har heller ikke fått noen link. Vil liksom ikke mase heller, tipper seigdama har nok å pusle med etter at hun tok på seg denne oppgaven... Men noen andre må gjerne sende meg den altså. Her inne er det jo dauere enn dauest!

Jeg har godkjent deg nå smiley! OG du har fått en PM Tjufsa.

Ellers kan eg sei at eg har sikkert mottatt oppunder 250 PM de siste dagene, så ha tolmodighet.

ORIGINAL: Seigdame

Jeg har godkjent deg nå smiley! OG du har fått en PM Tjufsa.

Ellers kan eg sei at eg har sikkert mottatt oppunder 250 PM de siste dagene, så ha tolmodighet.

Takk takk! Ikke meninga å mase altså... Du gjør ihvertfall en kjempejobb! [:D]

*borte*

øøhh...jeg har ikke fulgt med nå tydeligvis...hvordan blir jeg med på dette lukkede forumet?Hvis det er for alle da?[8D]

Me too?[:)]

ORIGINAL: Lohne

øøhh...jeg har ikke fulgt med nå tydeligvis...hvordan blir jeg med på dette lukkede forumet?Hvis det er for alle da?[8D]

Sendt deg link[;)]

ORIGINAL: MammaOkt

Me too?[:)]

Klart det![:)] Sendt deg link[;)]

Jeg vil også ha link..

PM'en din var full, stakkars[8D]

jeg har ikke fått den linken!! er så dødt her nå, så hvis alt foregår på det lukket forumet vil jeg også henge der[:D][:D] kunne noen sendt den??

Til meg og?? [:)]

Back
Topp