Dollface Forumet er livet VIP 17 Aug 2010 #1 hvor jeg har lagt laderen til kameraet?? Har ikke tatt bilder siden juni og finner ikke laderen..
TinaCelineeey Forumet er livet 17 Aug 2010 #2 den ligger under senga........eller så la du den igjen i syden... ellerså har du rettogslett trekt den ned i do
den ligger under senga........eller så la du den igjen i syden... ellerså har du rettogslett trekt den ned i do
L Lois Lane Forumet er livet 17 Aug 2010 #3 Bak en hvit komode kanskje. Endten på gulvet, eller så er den skvist mellom veggen og komoden
Dollface Forumet er livet VIP 17 Aug 2010 #4 ORIGINAL: TinaCeline den ligger under senga........eller så la du den igjen i syden... ellerså har du rettogslett trekt den ned i do det forklarer hvorfor doen er tett [8D]
ORIGINAL: TinaCeline den ligger under senga........eller så la du den igjen i syden... ellerså har du rettogslett trekt den ned i do det forklarer hvorfor doen er tett [8D]
Dollface Forumet er livet VIP 17 Aug 2010 #5 ORIGINAL: Krristy Min første reaksjon er spør Guttungen[8D] Alt det dei rampete ungene kan gjemme[8D] HEhe.. sånne ting rører han stort sett ikke... får vel gå gjennom noen skuffer... [:D]
ORIGINAL: Krristy Min første reaksjon er spør Guttungen[8D] Alt det dei rampete ungene kan gjemme[8D] HEhe.. sånne ting rører han stort sett ikke... får vel gå gjennom noen skuffer... [:D]