Heii jeg har en nydelig sønn på 13 måneder. For over en uke siden oppdaget jeg en kul i bakhodet på han. Den er på en måte geleaktig og beveglig. Dro rett til lege på helsestasjon da hun sa jeg burde få fastlegen til å henvise meg til blodprøve pga leukemi. Jeg knakk sammen og helsesøster hentet meg å roet meg ned. Viste seg at legen var turnuslege og helt fersk!!! Fikk mamma til å ta han med til fastlegen dagen etter, å hun sa det var hovne lymfeknuter, skulle se dem ann en ukes tid. Han har den kulen jeg kjente og en bak øret.. ca ertestr.. syns den er litt større om morgningen og blir mindre igjen utover... har også funnet en eller to i den ene lysken hans. Det i bakhodet/samme høyde som øret virker ikke som han plages, men litt det i lysken. Ikke at han gråter men han vrir seg unna når jeg tar der. Vet ikke om han bare syns det er ubehagelig at jeg tar der..
Han hadde forkjølelse i begynnelsen av juni med tre dager med feber, og flere tenner.. ellers hadde han litt vondt i øret dagene etter. Ellers er han frisk som en fisk, aktiv , sover godt, blid, spiser og drikker masse og våte bleier..
Jeg derimot bare er i beskymring pga leukemi osv.. vet ikke hvorfor jeg er så hysterisk, men han er alt for meg!! ♥
Så det jeg lurer på, noen fler av dere herlige mammaer som har noen vakre barn som har lymfeknuter??? Som man kjenner ?? Som har vart lenge?
Sier uansett takk for svar
Han hadde forkjølelse i begynnelsen av juni med tre dager med feber, og flere tenner.. ellers hadde han litt vondt i øret dagene etter. Ellers er han frisk som en fisk, aktiv , sover godt, blid, spiser og drikker masse og våte bleier..
Jeg derimot bare er i beskymring pga leukemi osv.. vet ikke hvorfor jeg er så hysterisk, men han er alt for meg!! ♥
Så det jeg lurer på, noen fler av dere herlige mammaer som har noen vakre barn som har lymfeknuter??? Som man kjenner ?? Som har vart lenge?
Sier uansett takk for svar