kan noen regne ut ca for meg?????

tigergirl

Forumet er livet
babystøv ????????????????????????

tok test i dag og den er knall positiv!!!!! men aner ikke hvor langt jeg er på vei,grunnet mine ustabile sykluser.

for dere som er flinke i utregning er det 20 dager siden testen var negativ, noen som kan si ca hvor langt jeg er på vei?

har ikke helt godt opp for meg enda, og skal bli deilig å få det bekreftet hos legen.

tok oss ni mnd med babylaging!

siste mensen var fra 5 februar. Var hos gu den 25 februar og hun så ett egg og da mente hun at eggløsningen skulle skje innen en uke, men ingen ting skjedde, den siste testen jeg tok var 5 april og den var negativ.
skal sikkert inn til gu i neste uke. 

Så spennende da! Gratulerer med spire[;)]

Tror hvertfall at defleste ikke får sett om de er gravide eller ei før etter 4 uker..
(rett meg vis feil) mer tror je ikke at je kan hjelpe deg ..[:)]

det er vel ca 14 dager etter eggløsning man kan teste?

Gratulerer så masse med spire i magen!! Så utrolig moro ![:D]
Klarer dssverre ikke finne ut av hvor langt du er på vei selv, det kan være noen uker enten den ene eller andre veien! Gleder meg til å høre når du finner ut av det! [:)]

Jeg ville prøvd å få en ultralyd ganske snart, for der kan de se ganske nøyaktig hvor langt du er på vei, måtte det selv denne gangen!
Lykke til, blir spennende å se når terminen blir! [:D]

WOW!!!

Gratulerer så masse!!!![:D][:D][:D]

Så spennende [:D] prøv å regne ut ifra siste mens? Gå til legen og be om henvisning til ul så du er sikker[;)]

Gratulerer så mye med spiren [:)]

Gratulerer!!! Så gøy!!![:)][:)]

Du kan jo ha vært gravid forje gang du tok test også, men ikke langt nok på vei for at den kunne registrere det. Det er jo ca 14 dager etter eggløsning enn kan teste  ja... Så vanskelig å si.

ORIGINAL: Rebecca85

Så spennende [:D] prøv å regne ut ifra siste mens? Gå til legen og be om henvisning til ul så du er sikker[;)]

Signerer denne! [:)]
Gratulerer!

ORIGINAL: mamsemor

ORIGINAL: Rebecca85

Signerer denne! [:)]
Gratulerer!

noen får jo ikke pos test før lenge etter mens skulle ha kommet, så kan være du var gravid sist også, bare at det ikke slo ut på testen.
hadde skaffet meg en ul jeg så kan du få det fastslått[:D]

gratulerer så mye med graviditeten. [:D]

Gratulerer så mye tigergutt4! [:)] 

Med tanke på hvor langt du er på vei, er det ganske umulig å finne ut. Men bestill GU, men husk at i uke 4 - 5 er det vanskelig å se noe. Og ikke sikkert de finner noe. Kontordama til GU sa at i uke 7 var bra, så hvis du venter litt til er du sikkert så langt på vei og du vil se noe, og knaksje et hjerte også! [:)]

Masse lykke til fremover, Håper du kommer inn i desember med meg! [:)]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

WOW!!!

Gratulerer så masse!!!![:D][:D][:D]

tusen hjertelig takk alle sammen!!!!
min gu skal ringe meg opp igjen på mandag, så jeg håper hun har tid til med denne uken. lurer på hvilket forum jeg ender opp i :)

Back
Topp