Senja jente
Elsker forumet
Trenger råd i en litt kiip sak. I går fikk jeg flere meldinger på min mobil fra en tidligere arbeidskolega av meg, som jeg ikke har snaket med på over et år. Hun skrev at hun hadde bestemt seg for å ta livet av seg, da hun ville bli kastet ut av leiligheten sin pga. manglende betaling av husleie. Hun spurte meg om jeg kunne hjelpe henne med 6000 kr.....!!!! I natt har hun sendt meg 12 meldinger der hun formelig truer meg meg med at får hun ikke pengene av meg er jeg ansvarlig for hennes død. Jeg skal føde om ca. 4 uker og er veldig nærtagen for tiden. Føler at hun prøver å utnytte situasjonen og derfor har jeg ikke svart på meldingene hennes. Min samboer er ikke hjemme for å gi meg råd, så jeg håper dere kan gi meg noen.
nne hjelpe henne med 6000 kr.....!!!! I natt har hun sendt meg 12 meldinger der hun formelig truer meg meg med at får hun ikke pengene av meg er jeg ansvarlig for hennes død. Jeg skal føde om ca. 4 uker og er veldig nærtagen for tiden. Føler at hun prøver å utnytte situasjonen og derfor har