Kan noen hjelpe???

Almea85

Blir kjent med forumet
Hei! Er litt nervøs for hvordan jeg skal si fra på jobben at jeg er gravid. Har en litt useriøs leder over meg så jeg vet ikke hvordan jeg skal si det. Jobber i barnehage og det er jo helt normalt for han at det er folk som blir gravide. Hadde det bare vert en dame jeg skulle sagt det til. Arhg!!!

hmm er ikke så lett det der, men er vel bare å prøve å si at du tar mammapermisjon ett år neste år :P hehe.
neida. nei jeg har ingen råd å komme med for jeg har vært åpen om dette til sjefen fra første gang jeg ble gravid for 2 år siden så jeg har liksom ikke hatt noe særlig problemer med å fortelle det

Takk for at du prøvde å hjelpe iallefall. Høres jo helt teit ut at eg ikke vet hvordan jeg skal si det, men har ikke så godt forhold til sjefene mine som sikkert du har, og da blir det litt vanskeligere:(
Jaja jeg får bare prøve å hoppe i det, Det skal iallefall ikke stoppe all den gleden som kommer fremover:)
Håper jeg klarer å få sagt det innen uken er omme:)

bare hopp i det. jo før jo bedre for da slipper du å gå å bekymre deg for hvordan du skal si det :)

Jeg gruet meg veldig til å si til sjefen at jeg var gravid, så jeg tok en enkel variant av å si det.
Så jeg spurte hvordan permisjon funket og hvor jeg fikk tak i disse papirene. :p

bare titt innom kontoret hans eller avtal en prat og si det rett ut som det er. Hvis du gruer deg, så må du bare få gjort det jo før jo heller:) Ikke noe vits å gå å grue seg! Det er jo noe du MÅ si en eller annen gang, hvis ikke du vil si det til de andre på jobben og vente til ryktet går.. Men det er nok ikke noe god ide. Bare hopp i det og få det overstått, så kan du puste lettet ut og kose deg etterpå:)

før eller siden må de jo vite det, og det er IKKE moro å gå å holde det hemmelig alltid.

men er du ped leder el assistent?
kan du si det til ped leder? eller styrer?

kjempetrist at du har det slik...jeg har bare opplevd stor lykke når jeg har fortalt uansett situasjon...for uten barn kan ikke barnehagen drive[;)]

eneste rådet jeg har er å hoppe i det. men du må ikke si noe før du er rundt 6mnd på vei mener jeg(3mnd før 1års perm)

Back
Topp