Kan noen hjelpe?

Trine81

Glad i forumet
Hei

Jeg har litt lyst til å lage bordkort til navnedagen til Julian.

Jeg er ikke den mest ivrige når det gjelder hobby ting, men dette har jeg veldig lyst til. Lyst til at det blir en personlig dag. Det jeg da lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med er at jeg vil så gjerne ha baby føtter på bordkortene. Jeg har leita her etter ett slikt stempel, men det jeg finner er veldig dyrt. tror det er en 4 andre stempler på samme klossen. Er det noen som kunne vært så snill og låne meg ett slikt stempel, eller om dere har noe annet som kunne ha egnet seg. Jeg betaler selvsagt om det blir ødelagt.

Håper noen kan hjelpe meg.

Trine

Du kan jo bruke babyen din sin fot.... I blått....Så kan du jo skrive navnene med feks. sølvtusj....
Og ellers pynte litt...Blomster, sløyfe ol.

Da blir det jo veldig personlig da....[:D]

ORIGINAL: *Lavendel*

Du kan jo bruke babyen din sin fot.... I blått....Så kan du jo skrive navnene med feks. sølvtusj....
Og ellers pynte litt...Blomster, sløyfe ol.

Da blir det jo veldig personlig da....[:D]

Tror den foten blir litt stor på ett bordkort :)

Men takk får tipse

Det fins sånne punchere som du kan trykke ut føtter med! Jeg tror jeg betalte 39 kr eller noe for min. Og da trenger du jo bare litt ark i ønsket farge og trykk i vei. Vi brukte føttene på takkekort...

også får man brads (splittbinders) med små lyseblå/-rosa føtter på-kjempesøtt, og kjempelettvint![;)] skal se om jeg husker hvor jeg kjøpte mine, må bare tenke litt....

du kan jo også se om du får googlet et fint bilde da, og printe ut det?

Back
Topp