Kan noen hjelpe?

Vogn?

• Mountain Buggy Urban Jungle

Votes: 2 100,0%
  • Mountain Buggy Terrain

Votes: 0 0,0%
  • Stokke Trailz

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    2

Hedwig

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Beklager, men vi snakker vogn.. igjen..

Jeg må betsemme meg snart, men klarer det ikke helt :oops:

Hva ville dere valgt av Stokke trailz, MB Urban Jungle og MB Terrain?

Jeg har valgt Stokke Trailz fordi den er lett og trille og manøvrere, stor plass under og jeg liker at bagen og sittedelen er så høy:) Venter ennå på understellet, men resten av vognen er jeg veldig fornøyd med:) har naturligvis ikke fått testet den skikkelig når jeg ikke har noe barn ennå, men det lover hvertfall bra.

Stokke trailz, har den samme deler som crusi men annet understell? Vi kjøpte Stokke crusi, og selv om vi ikke har prøvd den med baby er jeg superfornøyd. Fin å se på, lett å trille og elsker at bagen er så høyt.

Har en urban jungle som jeg er kjempe fornøyd med fra førstemann. Nærmer seg 3 år nå. Tar liten plass i bilen, vi har ikke stasjonsvogn så det var en av kriteriene når vi kjøpte den. I tillegg liker jeg 3 hjul samt at den ikke er så bred, lett å komme frem på shopping. Forhjulet kan låses når du eks. Skal inn på buss eller andre steder hvor du trenger å "stive opp" styringen. Eneste minuset for vår del var at bagen er litt liten. Men skal også nevnes at min knott veide 10 kg når han var 6 mnd. gammel.... Gleder meg til å ta den frem, sette på bagen og gi den en liten vårshining snart :D

Ingen erfaring med noen av de med syntes Stokke er finest og var andre valget vårt hadde ikke Emmaljunga eksistert :P

Stokke trailz, har den samme deler som crusi men annet understell? Vi kjøpte Stokke crusi, og selv om vi ikke har prøvd den med baby er jeg superfornøyd. Fin å se på, lett å trille og elsker at bagen er så høyt.

Mhm, det er riktig! Vi gikk for trailz da den har store lufthjul og justerbart håndtak ;) gleder meg til å hente den!!

Ja, bare understellet som er annerledes:)

Er det nå jeg skal være dust og si Brio Go :P

Jeg har MB urban, veldig fornøyd med det:) vært masse på tur i by og "sti", og den er super. Bor i Bergen med masse brostein så her vil den være perfekt;)

Back
Topp