Kan noen hjelpe?

Ronja123

Flørter med forumet
Oktoberskattene 2015
Hei :happy:
Jeg trenger litt hjelp av dere:angelic:

Skulle egentlig vært i denne gruppa, men hadde SA i oktober..

Uansett, jeg har et håp om at det skal klaffe snart igjen! Etter SA har syklusene mine vært på 7 uker.. Er det normalt?

Jeg tenkte også jeg skulle kjøpe eggløsningstest så det blir lettere å treffe riktig. Noen som har erfaringer med det? Hvilken type bør jeg velge? Og vil det utgjøre stor forskjell at jeg har hatt lengre sykluser etter SA. Jeg har null peiling.

Håper dere har noen gode råd å dele :love2

Ps: Godt å se at det går så bra med dere!! :Heartred

Har desverre ikke noen gode råd å komme med, men ønsker deg lykke til og håper at spiren sitter snart :)

Jeg hadde litt lange sykluser etter en MA ifjor, men ikke så lange som 7 uker.
Prøvde eggløsningstest en prøveperiode bare for å sjekke når eggløsningen var i løypa, brukte clearblue sin. Der får man blinkende smilefjes når det nærmer seg eggløsning og smilefjes når man har eggløsning. Jeg hadde blinkende smilefjes en hel uke, så jeg ble ikke så mye klokere.
Kanskje en tur til legen bare for å høre om dette hadde vært lurt? Vet av erfaring at man blir litt utolmodig og bekymret av å prøve etter SA ;)

Ingen erfaring med sa, men eggløsningstestene ble for meg en stressfaktor da vi prøvde å bli gravide, så jeg ga opp. Anbefaler deg å bare holde på ;) og lykke til :)

Jeg har alltid har superlange og uregelmessige sykluser (5-15 uker), så eggløsningstester var gull verdt! Brukte de fra tostreker.no.

Her brukte vi billigtester sin eggløsningstest, bakdelen er å tyde strek men når du har el er du ikke i tvil for da er streken veldig tydelig. De er billige så fikk ikke dårlig samvittighet for å bruke de hver dag fra mens til utslag, og det var bra at jeg gjore for el var ikke dagen som vi egentlig hadde regnet oss frem til.

Her brukte vi billigtester sin eggløsningstest, bakdelen er å tyde strek men når du har el er du ikke i tvil for da er streken veldig tydelig. De er billige så fikk ikke dårlig samvittighet for å bruke de hver dag fra mens til utslag, og det var bra at jeg gjore for el var ikke dagen som vi egentlig hadde regnet oss frem til.
Hvilken dag begynte du?:) Den dagen du fikk mensen eller den dagen blødningene var ferdig?

Den dagen den var ferdig :)
Masse lykke til med prøvingen :) håper på full klaff snart ;)

Den dagen den var ferdig :)
Masse lykke til med prøvingen :) håper på full klaff snart ;)
Okei :) Takk<3 Da kanskje jeg prøver meg på det samme. Ser det er ca. 10 tester i hver pakke. Hvis EL er lenger enn 10 dager unna, kan jeg begynne på en ny pakke da? Når på døgnet testet du?
Unnskyld, er en del spørsmål på meg nå :) hehe..

Tester til ca samme tid hver formiddag jeg. Hver test er en individuel test strips så det er bare å begynne på ny pakke når det trengs :)

og de digitale bør ikke tas på morgen.min slo aldri ut! kun da jeg var gravid 5 dpo begynte smilet å blinke.gjorde det i 5 dager gør jeg tok g test.jeg har mange el tester liggende (ebay) de er fine å ta til de evnt blir sterkere,så svi av en digital som er dyrere.du kan få de om du betaler porto? send meg pm så sender jeg når jeg kommer hjem fra ferie onsdag:)

Er vanleg at syklus kan bli forstyrra etter ma/sa/fødsel.
EL test er eit greitt hjelpemiddel til å finne ut når ting skjer :)
Lykke til ❤️

Back
Topp