Kan noen hjelpe meg????

Sindi_82

Glad i forumet
Hei alle sammen!
 
Ja nå er det lenge siden jeg har vært her inne...
 
Siste nytt: Fortsatt ikke gravid...;)
 
Nå siste mens trodde jeg det virkelig hadde klaffet. Gikk en 4-5 dager over tiden, noe som jeg aldri har gjort før og vi begynte å tro at det var noe på gang, enda det har vært labert med samlivet fordi jeg hadde influensa mitt i eggeløsningstiden.
 
Men dere som har vært til legen for den første samtalen om problemet med å unnfange, hvordan gikk dere frem? Sa dere det bare rett ut att dere ikke får det til? Hva skjer så videre? Blir man henvist til spesialist? Vil ikke ha fastlegen min nedi der, jeg vil heller ha en kvinnelig gyn. Gruer meg noe jævli! Var undersøkelsen spesielt vond, eller var den som en vanlig undersøkelse? Huff, jeg lurer så fælt....Hva ser gyn. etter på denne undersøkelsen?
 
Håper på å få litt hjelp her!
 
Ps: vi har ikke prøvd i fullt ett år enda, men jeg går å tenker så mye på om det er noe galt med oss. For alle vennene våre fikk det så fort til...Vet att det kan ta lang tid, men det er så fælt å gå å tro det er noe galt med en...
 
Klem:)
 
Hei du, og velkommen tilbake [:D]
Vi har prøvd siden sep-05. men jeg gikk til fastlegen min for en måned siden og sa at vi prøvde, og at jeg trodde jeg hadde hatt en sa, så jeg ville sjekke det.og at jeg gjerne vill få henvisning til en gynekolog. Du kan selv velge hvor du vil gå, og du må ringe selv og bestille, og si samtidig at du har henvisning. Legen skrev en henvisning, og skrev at jeg skulle sjekkes for evt. barnløshet. Jeg hadde også håpet på en innvendig ultralyd, for å se om alt sto bra til der inne. Jeg tror de fleste spesialister gjør det. Du kan velge om du vil ha mann eller kvinne. Også får du vite en spesiell dato av gynekologen som du skal gå til legen for å ta blodprøve for å sjekke hormonene. Det er ikke vondt. Jeg grua meg for ingenting. det er over på et blonk. og gjør bare litt vond når hun tar celleprøve. det tar jo bare 2 sekunder. ultralyden var ikke vondt i det hele tatt! Så ingenting å grue seg til!! Bedre å få det gjort så¨slipper du å gå å tenke dumme tanker om at kanskje ikke alt er normalt med deg!
Lykke til!!!
 
Back
Topp