Kan noen hjelpe meg??

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Tok en test idag som ble positiv. Men problemet er at jeg var hos tannlege å trakk visdomstenner igår med mye bedøvelse. Har to aborter bak meg, i april og juni, derfor hadde vi ikke tenkt å prøve igjen før neste måned siden legen ville jeg skulle vente litt. Hadde ikke trodd det sku skje igjen så fort. Og nå er jeg kjemperedd for at det skal gå skeis igjen. Noen som vet hvor farlig det er med bedøvelse og sånn? Leser jo om mange som ikke vet de er gravide som både har røyka å drukket tili i sv.skapet, men at det likevel har gått bra.. Ble litt rotete, men måtte bare få ut min bekymring.. Er forresten ca 5 uker idag da :)
 
Hei og gratulerer med spiren. Jeg har ingen tro på at bedøvelse i munnen skal ha noe å si for forsteret. Det er jo lokalbedøvelse og det forblir nok bare i munnen din. Tror ikke du skal bekymre deg for det.
 
Trur ikke du trenger å bekymre deg så mye. Jeg fant ut at jeg var gravid en uke etter at jeg hadde operert prolaps i ryggen. Da hadde jeg full narkose. Fikk morfin og andre smertestillende etter operasjonen og gikk på sterke smertestillende frem til jeg oppdaget graviditeten. Er nå i uke 29 og alt er bare bra med babyen.
Så jeg trur ikke litt bedøvelse i munnen har mye og si.
 
Takk for svar alle sammen :) Ble litt roligere nå. Så da kan jeg senke skuldrene, og bare håpe at spira sitter fullt ut denne gangen :):)
 
Back
Topp