Kan noen hjelpe meg

kathrine80

Glad i forumet
med økonomiske saker?

Hva slags muligheter har man med huslån o.l om man sliter økonomisk og trenger komme seg litt ovenpå igjen?

jeg hjelper med et dytt allefall[:)][:)]

mener du at du skal ta huslån for å komme "ovenpå" igjen??

Vi har huslån, men skulle hatt noen mnd hvor vi betalte mindre på huslån f,eks...for og komme oss litt på beina igjen økonomisk...og betale litt regninger o.l som har ballet seg opp siste mnd

Ta kontakt med banken din og hør med de:) Det kan hende dere kan få et par måneder der dere bare betaler renter. Det er banken deres som kan svare på dette best. Lykke til![:)]

Da kan dere høre om dere kan få noen mnd med avdragsfrihet - at dere kun betaler renter på lånet.
Ser ikke for meg at det skal være noe problem hvis økonomien ellers er ok [:)]
Så spørs det jo hvor mye dere betaler i avdrag i mnd og hvor lenge dere trenger denne ordningen evt hvor lenge de er villig til å gi dere dette [:)]

Er det snakk om ett høyere beløp kan refinansiering kanskje være tingen for å få ordnet opp med en gang, selvfølgelig sett at dere ligger innenfor 80-90% av boligens takst med lånet.
Bankene låner ikke opp til over 90% lengre fikk jeg beskjed om!
Var innom å refinansierte forrige uke for vi skal pusse opp litt [:)]

Bankene er som regel interessert i å hjelpe så bare be om et møte dere [:)][:)]

vi har ingen betalingaanmerkninger o.l...vi vil jo også unngå dette....men om banken ikke kan hjelpe oss litt...sliter vi...også kommer jo di nydelige årsavgifter neste mnd[:(]

di fleste banker er behjelpelige med sånt!
di tjener jo bare mer på at dere kun betaler renter, hehe...så burde ikke være noe problem d [:D]
bare å være åpne og ærlige ovenfor bankene - så pleier sånt å gå i orden [:D]

blir det noen 1000 lapper i mnd og betale renter bare...over hvor lang tid går det?

Du kan få opptil 5 års avdragsfrihet..
Vi har det og betaler på det meste 4900,- i renter i måneden

ORIGINAL: 2*små

Du kan få opptil 5 års avdragsfrihet..
Vi har det og betaler på det meste 4900,- i renter i måneden

vi har rundt 6000 tilsammen med renter og alt...

Back
Topp