Kan noen hjelpe meg med kildehenvisning?

Bruk av Ibid er fin om du er vant med å skrive, men det kan fort bli rotete ift. når en redigerer så kan en fort glemme hvilken kilde en mente. Isåfall redigere til Ibid når du er helt ferdig. :) Også en fin ting å spørre veileder/skolen om, hva de mener og ønsker at du bruker deg av. Våre lærere er av ulik oppfatning om det meste som kommer til henvisning og preferenser til refereringssystem, veldig vanskelig å forholde seg til i blant... :p

Sent from my iPad using BV Forum

Tusen takk for massevis av nyttig informasjon, dette er helt herlig! Våre lærere er ikke så ulike deres lærere hører jeg :P De lager av og til sine egne retningslinjer som de gjerne vil videreføre til studentene sine… hehe!

Tusen takk for massevis av nyttig informasjon, dette er helt herlig! Våre lærere er ikke så ulike deres lærere hører jeg :P De lager av og til sine egne retningslinjer som de gjerne vil videreføre til studentene sine… hehe!

Haha, skulle tro vi gikk på samme skole!

Sent from my iPad using BV Forum

Tips: nyeste versjon av Word har automatisk referanseliste. Du legger inn informasjon om bok/tidsskrift eller lignende, velger stil (hør med skolen), så setter den opp pent og pyntelig. Fantastisk! Spesielt når det blir mange forskjellige henvisninger. Den forteller deg også hvordan du skal henvise i teksten i din valgte stil. Elsk ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp