Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TinaCeline
Tar kaldt vann fra spingen å blander i pulveret[8|]
ORIGINAL: TinaCelinemme skal blandes ved minst 70 grader for å drepe bakterier.
ORIGINAL: inLove
tror jeg bare lager til og setter noen flasker i kjøleskap jeg da siden det kan stå 24 timer[:)]. bruker hipp og det kommer i ikke i ferdige pakker.
ORIGINAL: *yummymummy*Retningslinjene fra WHO gjelder alle typer mme såvidt jeg vet. Bakteriene som evt skal drepes er jo der, de skiller ikke mellom nan og collet...
ORIGINAL: hissigproppen
ORIGINAL: TinaCelinemme skal blandes ved minst 70 grader for å drepe bakterier.
nei, ikke alle som skal blandes i 70 grader.
Den jeg bruker skal blandes i 40 grader.
Men det er riktig at man ikke skal bruke kaldt vann fra springen heller, for å blande.
ORIGINAL: TinaCelineBakteriene som kan være i mme dør ved minimum 70 grader.
Hmm[8|]
vi har brukt kaldt vann vi..
Fikk beskjed at sålenge ungen drakk vanlig vann fra springen,så var det ikke så farlig[X(][8|]
så da var det plutselig ikke så enkelt som jeg trodde..men da får jeg koke vann og blande i pulveret og så blande i kokt,kaldt vann da.[:)] men skjønner ikke hvorfor det er kun collet som kan stå 24 timer.
så da var det plutselig ikke så enkelt som jeg trodde..men da får jeg koke vann og blande i pulveret og så blande i kokt,kaldt vann da.[:)] men skjønner ikke hvorfor det er kun collet som kan stå 24 timer.
ORIGINAL: villvin
når tassen her lå på nyfødt intensiven brukte dem nan å vi fikk beskjed da om å blande for et døgn om ganga, så tror nok ikke det er bare collet som kan det.
regner med dem kan det dem gjør på ei nyfødt intensiv avd,
så kan bare blande mme med varmt kokt vann la det stå på benken til avkjøling og så putte det i kjøleskapet så erdet klart til du skal ha det