Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er tatt i syklus dag 9 glemte å nevne detSom i syklusdag 4 eller 4 dager etter mens var ferdig?
Ved sistnevnte er det ganske normale tall for noen som kanskje har eggløsning snart. Ved førstnevnte.. så tenker jeg (påbegynt) perimenopause, mtp forhøyede verdier. Men i en alder av 41 er det jo absolutt innenfor normalen.
Da er akkurat de verdiene ganske så ugyldigeDet er tatt i syklus dag 9 glemte å nevne det![]()
Åja. Det visste jeg ikke. Dette tok jeg hos legens og nye prøver tok jeg hos gynekolog.Da er akkurat de verdiene ganske så ugyldigedisse blodprøvene må taes mellom dag 2-4 for å gi et faktisk bilde av fertiliteten. Taes de senere så sier de egentlig ingenting.
Åja. Det visste jeg ikke. Dette tok jeg hos legens og nye prøver tok jeg hos gynekolog.

Tusen takk for svar. Skal til gynekolog neste uke og høre med henneI tidlig folikkelfase er disse nivåene på sitt laveste - etterhvert som syklusen går og eggløsning nærmer seg, vil FSH, østrogen og LH øke uansett. Å måle disse verdiene da, vil derfor ikke kunne si så veldig mye.
Men ja. Leger er ikke alltid så veldig inne på når og hva som gjelder mtp fertilitet og svangerskap![]()