Kan noen fortelle sine erfaringer med festesmerter?

FruMartinsen

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Jeg er 6 dpo i dag, og er i ferd med å bli littegranne sprø.
Mitt yngste barn er 10 år, så jeg husker ærlig talt ikke hvordan dette var...

Men i dag har jeg så vondt i nedre del av magen, minner om svake rier... og det stikker til innimellom, stråler ned mot tissen. Hadde mye innbilte symptomer forrige syklus, men ikke det her.
Da tok jeg ikke EL-tester heller, men det har jeg gjort denne gangen. Og i følge dem, hadde jeg EL 13.11.

Har foreløpig ikke hatt noe rosa på papiret, men det er det jo ikke alle som får, har jeg lest.

Hvordan opplevde du festesmerter?

:anyone

Jeg er 6 dpo i dag, og er i ferd med å bli littegranne sprø.
Mitt yngste barn er 10 år, så jeg husker ærlig talt ikke hvordan dette var...

Men i dag har jeg så vondt i nedre del av magen, minner om svake rier... og det stikker til innimellom, stråler ned mot tissen. Hadde mye innbilte symptomer forrige syklus, men ikke det her.
Da tok jeg ikke EL-tester heller, men det har jeg gjort denne gangen. Og i følge dem, hadde jeg EL 13.11.

Har foreløpig ikke hatt noe rosa på papiret, men det er det jo ikke alle som får, har jeg lest.

Hvordan opplevde du festesmerter?

:anyone
6 DPO med datteren min stakk det plutselig i livmoren da jeg skulle legge meg. Rett etterpå fikk jeg følelsen av at livmoren strakk seg og fikk skikkelig luft i magen. Sa til mannen min at nå tror du sikkert jeg er gal, men tror egget festet seg nå. Dagen etter ble puppene harde slik de var måneden før da jeg hadde kjemisk og var selv enda mer overbevist om at jeg var gravid. 8 DPO fikk jeg en test som var ganske lett å se at jeg vag gravid.

6 DPO med datteren min stakk det plutselig i livmoren da jeg skulle legge meg. Rett etterpå fikk jeg følelsen av at livmoren strakk seg og fikk skikkelig luft i magen. Sa til mannen min at nå tror du sikkert jeg er gal, men tror egget festet seg nå. Dagen etter ble puppene harde slik de var måneden før da jeg hadde kjemisk og var selv enda mer overbevist om at jeg var gravid. 8 DPO fikk jeg en test som var ganske lett å se at jeg vag gravid.

Tusen takk for at du deler!
Så fantastisk!
:Heartred

Da blir det spennende å se om noen dager.
Om alt dette er ønsketenkning, eller om jeg faktisk kjenner at noe er på gang.

Hadde migreneanfall og sterke smerter i livmoren når lillebror sitt egg festet seg i oktober i fjor:shy: lå med skikkelige kramper, 1 uke og 1 dag etter hadde jeg positiv g-test:shy::shy:
Lillebror er i dag 5mnd og 1dag:dummy:

Hadde migreneanfall og sterke smerter i livmoren når lillebror sitt egg festet seg i oktober i fjor:shy: lå med skikkelige kramper, 1 uke og 1 dag etter hadde jeg positiv g-test:shy::shy:
Lillebror er i dag 5mnd og 1dag:dummy:

Oi... det var da voldsomt!
Godt det kom noe veldig fint ut av det.

Oi... det var da voldsomt!
Godt det kom noe veldig fint ut av det.
Ja, ble overrasket da jeg kun egentlig har migreneanfall når mens skal komme:dead:
Men absolutt fint med tydelige tegn:hilarious:
Kan og sies at jeg var 34år og hadde ikke vært gravid siden jeg var 25 sist, og hadde tatt ut kopperspiral bare uka før.

Ja, ble overrasket da jeg kun egentlig har migreneanfall når mens skal komme:dead:
Men absolutt fint med tydelige tegn:hilarious:
Kan og sies at jeg var 34år og hadde ikke vært gravid siden jeg var 25 sist, og hadde tatt ut kopperspiral bare uka før.

Wow, så flott!
Gøy at det kan klaffe så fort.
Og så tydelig!
:hilarious:
Tør ikke håpe for mye på disse tegnene før jeg evt. får de bekreftet.:wideyed:

Kan ikke si at jeg kjente det én spes dag, tror egget graver seg gradvis ned i slimhinnen? Men hodepine og murringer og innimellom også kramper. Nå fra 8-9 dpo veldig nattesvette og dårlig søvn. Er 12 dpo i dag og testet positivt 10 og 12 dpo på først digital tidligtest og så digital vanlig med ukesindikator :) Har verk i beina av alle ting nå og er veldig svimmel og trøtt. Trøtt og hodepine var egentlig det første som fikk meg til å ta en test.

Kan ikke si at jeg kjente det én spes dag, tror egget graver seg gradvis ned i slimhinnen? Men hodepine og murringer og innimellom også kramper. Nå fra 8-9 dpo veldig nattesvette og dårlig søvn. Er 12 dpo i dag og testet positivt 10 og 12 dpo på først digital tidligtest og så digital vanlig med ukesindikator :) Har verk i beina av alle ting nå og er veldig svimmel og trøtt. Trøtt og hodepine var egentlig det første som fikk meg til å ta en test.

Har ikke vondt i hodet, men det verker både her og der.
Er jo bare 6 dpo jeg, da.

Takk for at du deler!
Lærer mye om hvor forskjellig folk kan oppleve dette.

Gratulerer så mye med spire i magen! :woot::Heartred

Har ikke vondt i hodet, men det verker både her og der.
Er jo bare 6 dpo jeg, da.

Takk for at du deler!
Lærer mye om hvor forskjellig folk kan oppleve dette.

Gratulerer så mye med spire i magen! :woot::Heartred

Takk ❤️ Vi sto foran oppstart med ivf etter flere aborter, så håper den sitter denne gangen. Håper det er spire i din mage også. Krysser fingrene :Heartred:happy:

Takk ❤️ Vi sto foran oppstart med ivf etter flere aborter, så håper den sitter denne gangen. Håper det er spire i din mage også. Krysser fingrene :Heartred:happy:

Tusen takk.
Da krysser jeg enda mer for dere, at du slipper å gå gjennom noe sånt igjen.
:smiley-angelic001:Heartred

Fikk smerter i livmortappen ca, var det det kjennes ut som. Såpass at jeg ikke klarte å stå og måtte legge meg på sofaen. 6 dpo. Testet positivt 8 dpo. Da kjente jeg en øm følelse i livmoren og ømme pupper (følelsen av at de skulle vokse)

Fikk smerter i livmortappen ca, var det det kjennes ut som. Såpass at jeg ikke klarte å stå og måtte legge meg på sofaen. 6 dpo. Testet positivt 8 dpo. Da kjente jeg en øm følelse i livmoren og ømme pupper (følelsen av at de skulle vokse)
Sånn var det meg i går.
Er 7 dpo i dag, og har vonde puooet i forhold til hva jeg pleier.

Så mange tegn, og så mye usikkerhet.
:meh:

Sånn var det meg i går.
Er 7 dpo i dag, og har vonde puooet i forhold til hva jeg pleier.

Så mange tegn, og så mye usikkerhet.
:meh:
Spennende! Jeg testet kveld 8 dpo, ingen tvil. Svak, men klart rosa strek! Krysser fingrene for deg at det samme skjer. Fikk positiv digital morgen 9 dpo :)

min yngste er også 10, ikke planlagt. Så dette har vært en morsom lærerik prøveperiode! Blitt kjent med kroppen på en helt ny måte.

Jeg vet ikke om det var festesmerter, men jeg tror det. Med første satt jeg på en konferanse da det plutselig stakk til i "ryggen" og jeg ble uvel og nesten kvalm. Jeg har hatt gallestein før, så kjente at det ikke var ryggen det var vondt i, men i et eller annet indre organ. Det var i den tida egget skulle feste seg. Er overbevist om at det var da egget festet seg. Med nr to kjente jeg ikke noe som helst.

Merket ingenting med Baby som er i magen nå, men med begge storesøsknene satt jeg i bil da det plutselig gjorde skikkelig vondt i livmor.
Så vondt at jeg måtte puste gjennom det.
Det føltes som om noen presset en spiker godt inn i livmor og vred den rundt.

Har aldri kjent noe lignende ellers i livet når jeg ikke har testet positivt en ukes tid senere, så jeg er overbevist om var det var festesmerter

Jeg testet svakt positivt i morges, så da har jeg en formening, jeg og.
upload_2021-11-21_19-10-43.png

Tusen takk til alle som har delt sine erfaringer, med meg.

:Heartbigred

Back
Topp