K KathMor Forumet er livet 15 Jan 2011 #1 Hvorfor min datter slikker på alt?[8|] SÅnt i duren som trappegelendere, butikkvinduer, bussvinduer, verandadører, fingre, halsen på mora osv osv osv [8|][:-]
Hvorfor min datter slikker på alt?[8|] SÅnt i duren som trappegelendere, butikkvinduer, bussvinduer, verandadører, fingre, halsen på mora osv osv osv [8|][:-]
Tjukkaaa Forumet er livet 15 Jan 2011 #2 tjaaaah - kanskje av samme grunn som at min datter fortsatt putter ALT i munnen sin? [8|][:o]
K KathMor Forumet er livet 15 Jan 2011 #3 Trodde de var forbi detta stadiet[8D] OG hvorfor skal tøyet av hele tiden!!!!!!!!! [:@][:@][:@][:@][&:][8D]
Trodde de var forbi detta stadiet[8D] OG hvorfor skal tøyet av hele tiden!!!!!!!!! [:@][:@][:@][:@][&:][8D]
K KathMor Forumet er livet 15 Jan 2011 #5 ORIGINAL: Vand Vitaminmangel[8D] HAHA - noe jeg ikke viste da, vinduer er rikt på vitaminer [8D]
F Frøken firkløver Forumet er livet 15 Jan 2011 #6 Vil tro det er en grei "vaksine" det der? [;)] [8D] [:)] Får i seg litt av alt og får et suuuper immunforsvar [:D] hihi
Vil tro det er en grei "vaksine" det der? [;)] [8D] [:)] Får i seg litt av alt og får et suuuper immunforsvar [:D] hihi
Reinbue Forumet er livet 15 Jan 2011 #9 haha.. torje er litt sånn han også :P Ikke absolutt alt hele tiden, men han slikker på hva som helst liksom, når han først slikker
haha.. torje er litt sånn han også :P Ikke absolutt alt hele tiden, men han slikker på hva som helst liksom, når han først slikker
J Jenta10 Glad i forumet 16 Jan 2011 #10 min elisabeth kler av seg hele tiden. hjemme som ute.... blitt veldig selvstendig i hvertfall. skal ordne alt selv her....
min elisabeth kler av seg hele tiden. hjemme som ute.... blitt veldig selvstendig i hvertfall. skal ordne alt selv her....