Kan noen anbefale en god ammepute?

Havrekjeks

Blir kjent med forumet
Jeg har en del vondt i nakken og skulderen på ene siden, har hatt en betennelse som kommer og går. Er viktig at jeg ikke sitter å heiser opp skulderen som jeg gjerne gjør når jeg er anspent.
Ser for meg at dette kan bli et problem når jeg skal amme om jeg ikke sitter godt.

Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale en god og stødig ammepute? :)
 
Pingu ammepute. Den er fylt godt og synker ikke sammen. ImageUploadedByBV Forum1421839257.368758.jpg
 
Jeg har store problemer med nakke og skuldre og rygg pga muskelsykdom.
Jeg har en doomoo ammepute og den er helt suveren. Kjøpte den største så sover med den om natta også.
Men hvis jeg ikke skulle hatt den om natta hadde jeg kjøpt den mellomste str for den tar en del plass.
 
Elsket min doomoo i alle fall :)
 
Takk for tips :) Tror jeg skal ta meg en tur til en babybutikk og se på de dere anbefaler. Ha hørt mye bra om Cozyfix, men vet noen om den bare selges på nett?
 
Cosyfix! Den kan stroppes fast og er ganske hard. Så babyen faller ikke mellom deg og puta slik som på andre typer.
Du trenger ikke holde babyen, bare støtte den, så da minimeres belastningen på skuldrene.

Jeg kjøpte min på Babyshop eller barnas hus... Ikke på nett.
 
Jeg har også doomoo ammepute! Ikke brukt den til amming enda, men den virker veldig god:) bare husk at den store er stooooor!!:D
 
Takk for tips :) Tror jeg skal ta meg en tur til en babybutikk og se på de dere anbefaler. Ha hørt mye bra om Cozyfix, men vet noen om den bare selges på nett?

Tror den bare selges på nett nå. Den er helt fantastisk! Du har begge hender fri og babyen sklir ikke ned mellom deg og puta.
 
Takk for tips :) Tror jeg skal ta meg en tur til en babybutikk og se på de dere anbefaler. Ha hørt mye bra om Cozyfix, men vet noen om den bare selges på nett?

Cozyfix! Jeg skal selge min om du er interessert, den redda meg og armer/nakke de 2 første mnd :)
 
Jeg kjøpte min på barnevognhuset Rudo. Mener dem har den på "lek mer" også...

Tak for tips! Den ser veldig god ut. Er den høy? Har to ammeputer som begge er for tynne så jeg må uansett holde opp babyen sånn at den kommer opp til puppene mine.
 
Tak for tips! Den ser veldig god ut. Er den høy? Har to ammeputer som begge er for tynne så jeg må uansett holde opp babyen sånn at den kommer opp til puppene mine.
Da tror jeg denne vil passe deg bra! Den er veldig god og stødig. (Og høy) du kan amme med senkede skuldre.
 
Elsker min Doomoo! Mannen også. Den kan brukes til det meste. Har sovet med den under graviditeten, brukt den som vanlig pute i senga når jeg skal lese, når helt rundt kroppen ifht amming (str L). Har jeg kun skulle brukt til amming hadde jeg kanskje kjøpt str M.
 
Har ikke selv, men de jeg har lånt har vært alt for små og ikke gitt støtte i det hele tatt. Har endt opp med 2 faste sofaputer. Kjempeviktig å slappe av i skuldrene når man ammer! Lurt å prøve før en kjøper noe med andre ord :)
 
Back
Topp