kan noe binde meg fast

FruStina

Gift med forumet
Jeg holder altså ikke uuuuuuuuuuuuuut. Har så lyst å finne ut hva som gjemmer seg i magen ! Aldri vært så nysgjerrig på noe i hele mitt liv jeg. Forfølger meg i søvne og alt. Det er altså bare 14 dager til ultralyd, men kan ikke skjønne hvordan jeg skal holde ut jeg......[8|]

Er`u så utolmodig du a[;)][8D]
Jeg har heldigvis ikke den trangen! Men her i huset så er det egentlig sambo som vil vite det, jeg kan styre meg!
Men det blit nok kanksje værre den dagen UL-brevet dumper ned i postkassa[8D]

Hehe, vet hvordan du har det[;)] Men jeg skal ikke på UL før om leeeenge[:(]

14 dager er jo ingenting[;)][:)]

Vet hvordan du har det! Ultralyd om 3,5 uke her.. Lenge til![&:][:)]

AKKURAT sånn er det her og - holder på å dø av nysgjerrighet!!!!!!!!
Må vite nå [:D][:D][:D][:D]

4 uker til UL - sukk! Håper for guds skyld at babyen sprer beina altså [:)]

14 dager er jo ingenting.[:D] Jeg skal ikke før om hele 6 uker.. Holder på å sprekke av spenning jeg også.. Hvis ultralyden ikke klarer å vise kjønnet, så tror jeg at jeg kommer til å eksplodere... 

ORIGINAL: *Knøttet*

14 dager er jo ingenting.[:D] Jeg skal ikke før om hele 6 uker.. Holder på å sprekke av spenning jeg også.. Hvis ultralyden ikke klarer å vise kjønnet, så tror jeg at jeg kommer til å eksplodere... 

Jeg kommer til å bestille meg 3D UL om vi ikke finner ut kjønnet [;)]

ORIGINAL: Kristine79

Jeg også!

Tror det blir 3D her uansett! har ikke helt bestemt meg[;)]

ORIGINAL: Kristine79

Jeg også!

jaaaaaaaaaaaa....hallo....derfor kan jeg jo ta ul nå, fordi jeg må sikkert etter likevel, for jeg som er SÅÅÅÅ nysgjerrig vil vel babyen erte litt....hihi

ORIGINAL: maltesers

Tror det blir 3D her uansett! har ikke helt bestemt meg[;)]

Vi skal ha 3d ultralyd vi også, men senere da, er vel best rundt uke 28 

hehe.. vet ikke engang om jeg vil vite jeg..[8D] Ul om 18 dager, må få bestemt sæ snart ja!!!

ORIGINAL: tone86

hehe.. vet ikke engang om jeg vil vite jeg..[8D] Ul om 18 dager, må få bestemt sæ snart ja!!!

oh du er heldig du !!!!.....fisket med gubben, men han bare, er jo bare 14 dager til, og vi skal jo på 3d også [:'(] ÆSJ. VET jo at han har rett, men all fornuft bare forsvant i denne saken [>:]

ORIGINAL: FruStina

ORIGINAL: tone86

oh du er heldig du !!!!.....fisket med gubben, men han bare, er jo bare 14 dager til, og vi skal jo på 3d også [:'(] ÆSJ. VET jo at han har rett, men all fornuft bare forsvant i denne saken [>:]

hihi...[:)] her er første delmål 1. møte med jordmor på onsdag! grugleder meg[:)]

er gøyere å vente;) då blir det en liten mystikk over det..
stina... dette greier du ellers kommer jeg å sitter meg på deg [;)]

Hihi... 14 dager går fort[:)] Dette skal du klare[:D] Før du vet ordet av det vet du kjønnet på den lille[:)] Vi skal derimot ikke vite kjønnet så jeg klarer fint å vente på den ordinære ultralyden 27. august[:)] Denne gangen skal vi virkelig lage spenning[:)] Hehe..

en mnd å vente her..
14 dager er jo ingenting [;)]

så spennende da tone, må fortelle åssen det går, skulle gjerne vært hos jordmor, om så bare for å høre hjerteslagene, med måler, men har ikke time der før i september [:'(]

wow curl, skjønner ikke åssen du klarte det jeg !!!

og jaaaaaaaaaaaa turteldue, jeg skal prøve å klare det, skulle bare ønske jeg fikk vridd mannen rundt lillefingeren, hihihihihihiiiiii

vet jo i fornuften at 14 dager er ingenting, men jeg er IKKE FORNUFTIG....hihihihihi

Back
Topp